dinsdag 5 april 2016

Jullie favorieten maart 2016


Op meerdere blogs kwam ik artikelen voorbij komen waarin ze de best bekeken artikelen van die maand lieten zien en omdat ik dat altijd leuk vind om te lezen besloot ik dit zelf ook te gaan doen. Naast de drie best bekeken artikelen show ik ook de drie foto's die het meest geliked zijn op mijn Instagram.


De positieve zwangerschap test

In juni 2015 schreef ik een artikel hoe ik het heb ervaren om een zwangerschapstest uit te voeren. Ik vertel hier welke test ik gebruikt heb, hoe ik het heb aangepakt, maar ook mijn gevoel bij het hebben van de positieve test!


Tip: Difrax starterset pasgeborenen

In februari liet ik jullie een Difrax flessen set voor pasgeborenen zien die ik kocht bij de Kruidvat. Ik ben nog steeds heel blij met deze set. Ik gebruikte de flessen eerst iedere dag en de spenen ook. De spenen gebruik ik nog steeds dagelijks, maar de flessen nu maar een keer per week. Dit komt omdat ik Selena s'avonds geen fles meer geef. De set heeft een hele fijne prijs en de flessen zijn heel fijn in gebruik.

 
Kruidvat crème haarkleuring 8.3 goud blond

In april 2014 verfde ik mijn haar goud blond. Op 9 mei ging ik trouwen en dan moest mijn haar er natuurlijk wel goed uitzien. Ik verf mijn haar altijd zelf en eerder gebruikte ik hier altijd verf van de Kruidvat voor. Tegenwoordig koop ik het toch sneller bij de Action omdat dat een stuk goedkoper is.

De Instagram foto's die het meest geliked zijn: 



26 maart gingen Carlo en ik een dagje winkelen in Duitsland. Hier keek ik al maanden naar uit en ik ging los met de verzorgingsproducten bij de Dm. Ik poste een foto van mijn beauty aankopen! Valt het op dat ik dol ben op Balea?


30 maart ging ik uit eten met mijn (ex) collega's. Ik bestelde een grand dessert mer vier mini toetjes en een toef slagroom. Op het bord zie je tiramisu, frambozen ijs, Cheesecake slagroom en brownie! Dit toetje was zo lekker!


11 maart poste ik deze oufit foto van Selena. Het broekje en de bollero zijn van de Wibra en de omslagtop is van de Hema. Vooral de bollero heeft Selena al heel veel aangehad! 


Welke artikelen vind jij het leukste om te zien om mijn blog?