maandag 4 april 2016

Mijn leven in beeld week 13 Uit eten, meubels kijken en bloggen


Na een heerlijk weekend met mooi weer is de maandag alweer aangebroken en dat betekend dat het tijd is voor een terugblik naar week 13. Week 13 was een leuke week. Ik ging uit eten met mijn (ex) collega's, pakte het bloggen weer op en in het weekend keken Carlo, Selena en ik naar nieuwe meubels voor in onze woonkamer.


- In november ging ik met mijn collega's uit eten bij een pizzeria, maar helaas mocht ik toen een heleboel dingen niet hebben omdat ik zwanger was. Nu kon ik dat mooi inhalen en ik bestelde dit heerlijke toetje.
- Tweede paasdag verraste Carlo me met een uitgebreide brunch
- We hielden lekker een pyjama dagje en keken alles mag op zaterdag terug.


- Mijn make-up look van woensdag
- Vrijdag maakte ik foto's voor mijn site en Bols liep er steeds doorheen. Dan maar samen op de foto!
- Grolsch en Bols samen op de foto. Dit lukt bijna nooit!


- Zaterdag en zondag gingen we meubels kijken. Zaterdag bij de woonboulevard en zondag bij de Ikea. Zwolle bleek helaas gesloten te zijn, dus toen reden we maar door naar Groningen.
- Selena was woensdag alweer 3 maanden oud!
- Voordat we naar de woonboulevard gingen waren we nog in de stad waar ik bij de Action twee leuke leggings kocht en na het bezoek aan de woonboulevard kocht ik twee broekjes voor de zomer bij de kringloopwinkel.


Wat heb jij van het weekend gedaan?