vrijdag 1 april 2016

Beauty shoplog Duitsland (Kaufland & Dm)


Een keer in de zoveel tijd gaan Carlo en ik naar Duitsland toe om te winkelen en even flink in te slaan. Vooral de Dm en de Kaufland zijn dan onze favorieten! Bij de Kaufland halen we eten en drinken en bij de Dm halen we beauty producten! Vooral het merk Balea vinden wij dan erg fijn en goed te betalen. Vandaag laat ik zien welke beauty producten we afgelopen zaterdag kochten tijdens ons tripje naar Nordhorn.


Ik kocht twee zakjes met spulletjes voor in bad. De roze variant is een badzout met de geur van Jasmine en lelie. De rechter bevat parels en deze ruiken naar orchidee en vanille. De zakjes kosten €0,55 per zakje.


Ik gebruik zowel stukken zeep als vloeibare zeep! In de keuken gebruik ik altijd vloeibare zeep, maar we zijn aan onze laatste flacon begonnen, dus het was tijd voor wat nieuws. We kozen voor de geuren papaya/botermelk en kersenbloesem. Ook deze waren €0,55 per stuk.


Dan de shampoo's Ik kocht een grote familieverpakking met de geur van allerlei vruchten en drie in een normaal formaat met de geuren granaatappel/gojibes, pepermunt/bamboo en mango. De familieverpakking koste €0,75 en de normale formaten €0,55 per stuk.


Ook neem ik altijd wat douchegels mee. Deze keer koos ik voor een douchecreme met de geur van framboos en citroengras en drie douchegels met de namen frost flower, cool blossom en abenteuerlust. Ook deze kosten €0,55 per stuk.


Dit product kende ik nog niet en dit zijn douchegels die volgens mij een luchtige structuur hebben. Ze hadden ze in de variant fresh smoothie met yuzu en acaibes en sweet smoothie met vanille en citroen. Deze waren iets duurder, maar nog steeds spotgoedkoop en kosten €0,95 per stuk.


Dan het duurste product. een peeling met aloe vera voor €2,95 en nog een douchgel met volgens mij een licht peelend effect. Deze koste €0,95.


Wat ik ook nog voor in bad kocht zijn twee mega grote flacons met badschuim. Ze kosten €1,15 per stuk en ik nam de geuren roos/vanille en appel/mint mee.


Ook over de scheergel ben ik altijd erg te spreken. Ik nam deze keer de coconut kiss variant mee voor €1,15. Dit is wel een gokje geweest, want ik ben niet altijd een even grote fan van de geur van kokosnoot. Ook nam ik nog drie deo's mee. De cool blossom variant koste €0,85 en de andere twee €0,95. Deze hebben dezelfde geuren als de douche smoothie's.

Dit waren de producten van Balea die ik voor mezelf kocht.


Ook Carlo stopte het een en ander in het karretje namelijk  Chill out en Ready! douchegel. Van beide nam hij voor €0,55 per stuk twee mee. Ook nam hij een bus scheerschuim mee. Deze gebruikt hij altijd en kost maar 85 cent. Ook gebruikt hij altijd scheermesjes van Gilette fusion en deze zijn in Duitsland een stuk goedkoper. Bij de Kruidvat zijn ze op dit moment €37,99 en in Duitsland kochten we precies dezelfde voor €23,95.


Om Selena te verzorgen kocht ik een wasbalsem en een badschuim van het merk Babylove. Deze kosten €1,75 voor de badschuim en €1,95 voor de wasbalsem.


Het laatste wat ik bij de Balea kocht is make-up. Ik kocht de wake up, spring! blush voor € 3,25. Deze limited edition komt hier pas half april in de schappen en overmorgen laat ik zien welke producten dit zijn. Ook kocht ik voor €2,75 een blush van P2 en ik nam nog twee oogschaduws mee. De groene kleur koste €2,95 en de blauwe €1,65.


Bij de Kaufland kocht ik alleen deze twee shampoos's van het merk Care. De ene ruikt naar amandelmelk en de andere naar vruchten. Deze kosten €0,75 per stuk.


Ga jij wel eens in Duitsland inslaan? En welke producten zijn dan jou favoriet?