maandag 11 april 2016

Het favoriete speelgoed van Selena (3,5 maand)


Toen Selena zo'n 10 weken oud was merkte ik dat ze steeds meer begon te reageren op wat er om haar heen gebeurde en ze begon langzaamaan steeds meer te spelen! Nu is ze 3,5 maand en ze heeft een aantal speeldingen die ze heel interessant en leuk vind. Het leek me leuk om hier vijf van te delen. 



Deze vlinder is van Playgro en kreeg ik als kraamcadeau van mijn vader, zijn vrouw en mijn zusjes! Het was een onderdeel van een set. In de vleugels zit een knisperend geluid en een kant is een spiegeltje waarin Selena haarzelf kan zien. Doordat er lusjes en ringen aanzitten kan Selena er zelf naar grijpen!

De set is voor €17,00 te koop bij de Intertoys.


Ook deze kreeg ik van mijn vader en zijn gezin! Hier hebben mijn zusjes van 7 en 3 zelf ook mee gespeeld. Het is een kubus die geluid maakt en op elke kant zit iets om mee te spelen. De knopjes indrukken lukt Selena nog niet, maar er zit een draaischijf op die ze al rond kan krijgen en ook de twee dingen die je rechts op de foto ziet draait ze rond.

Deze komt van de Hema, maar is niet meer te krijgen.


Het wordt eentonig, maar ook deze heb ik van mijn vader en zijn gezin gekregen! Ook hier hebben mijn zusjes mee gespeeld. Het is een beer die zingt als je op de knopjes drukt!

Deze is van Vtech en is voor €23,04 te krijgen bij Bol.com. Dit is wel een andere kleur.


Deze tulp zat op de luiertaart die we van de broer van Carlo en zijn vrouw kregen. Het is een pluchen rammelaar met wat knisper folie erin.

Deze is voor 4 euro te koop bij de Hema.


Het was een hele klus om een muziekmobiel te vinden die op onze box paste. Eind november lukte het eindelijk en wat ben ik blij met deze aankoop! Hij heeft in totaal 4 muziekjes erop en draait rond waardoor de dieren die erboven zitten ronddraaien. Selena kan hier heel lang naar kijken en kraaien van plezier!

Deze muziekmobiel is van Tiny love en ik kocht hem bij de Prenatal, maar die heeft hem niet meer in het assortiment. 


Wat is het favoriete speelgoed van jouw baby?