maandag 11 april 2016

Notd A pupalicious glitter


Ik heb een nagellak rek vol met nagellakjes, maar toch zijn er een aantal lakken die ik steeds weer opnieuw erbij pak! Het lakje wat ik vandaag draag is er zo een. Een blauwe glitter lak met heel veel verschillende effecten. Dit is 824 van Pupa!


Ik heb dit lakje jaren geleden mogen ontvangen van Pupa. Toen was het een merk waar ik dol op was, maar door de slechte verkrijgbaarheid ben ik het merk een beetje uit het oog verloren! Make-up heb ik nooit gekocht van dit merk, maar ze zijn wel een ster in het bedenken en maken van speciale lakjes! Het merk is wat duurder, maar dan heb je ook wat! 


Op deze foto kun je goed zien wat voor kleurverschil het geeft in verschillend licht en in de zon schittert hij er al helemaal over. Dit lakje is helaas al niet meer te krijgen!


Wat vind je van dit lakje? En wat draag jij vandaag op je nagels?