maandag 4 april 2016

Opgemaakt maart 2016


Iedere maand laat ik jullie zien welke beauty producten ik de vorige maand heb opgemaakt. Vaak is dit een hele bak vol, maar deze keer is het anders! Zoals ik jullie al verteld heb gebruik ik de laatste tijd veel minder beauty producten. Ik wil daar deze maand verandering in brengen, maar wat ik in maart heb opgemaakt is zo weinig dat ik besloot om er een artikel over te maken en geen filmpje.


Ik maakte wederom een Max & more foundation poeder op. Ik gebruik deze al een lange tijd en ik denk dat ik er zo langzamer hand wel een stuk of 10 heb leeggemaakt. Deze poeder is voor 99 cent te koop bij de Action en hij heet DFC 261 Nude.


Ook maakte ik een shampoo van de Kruidvat op. Je hebt hier meerdere varianten van en die ik heb opgemaakt is die met ei. Ik vind hem niet heel fijn. De werking is goed, maar de geur is niet echt mijn ding! Dan ben ik meer fan van de glans variant.


Heb jij de afgelopen maand veel producten opgemaakt?