donderdag 21 april 2016

Eotd: Budget


De laatste maanden heb ik heel weinig afgewisseld met mijn beauty producten. Ik gebruikte veelal dezelfde oogschaduw kleuren en daar wil ik verandering in brengen, dus ik besloot uit mijn stash drie oogschaduws te halen die ik al wat langer heb, maar al heel lang niet meer gedragen heb! Hiermee maakte ik de ooglook die ik vandaag laat zien.


Ik gebruikte voor deze ooglook allemaal budgetproducten. De merken die ik heb gebruikt zijn Nyc, Essence, Hema, Catrice, Ecotools en Luminelle!


Voor het maken van de ooglook gebruikte ik twee platte kwasten van Essence en een blending kwast van de Hema. Ik begon met de blauwe kleur. Deze bracht ik aan op mijn bewegende ooglid en ik bracht hem subtiel aan. Daarna bracht ik in mijn crease de bruine kleur aan en ik bracht hem ook aan op mijn bewegende ooglid in mijn ooghoek. Hier valt hij dus over de blauwe kleur heen. Tot slot bracht ik vlak boven mijn crease de lichte oogschaduw van Essence aan en ik blende de kleuren licht samen. Helaas had ik wat last van fall out, dus dit waaierde ik weg met de waaierkwast van de Hema.


Op mijn wimpers bracht ik de Nyc big bold mascara aan. Helaas kwam er toen een grote nies waardoor ik allemaal zwarte puntjes onder mijn oog kreeg. Ik maakte mijn Ecotools lip kwast iets vochtig en depte het er af. Tot slot bracht ik nog het zwarte oogpotlood van Luminelle aan op mijn waterlijn.



Ik vind de ooglook erg mooi geworden. De kleuren passen goed bij elkaar en de ooglook is voor veel verschillende gelegenheden geschikt.



Wissel jij veel af met oogschaduw kleuren? Of gebruik je vaak dezelfde?