vrijdag 8 april 2016

Cake smash


Voor de eerste verjaardag van Jenoah hebben we een cake smash fotoshoot gedaan. Hoe dat is gegaan kunnen jullie vandaag lezen.

Een week voor Jenoah's verjaardag was de grote dag. Ik was al weken bezig met de voorbereidingen. De dag voor de cakesmash maakte ik de taart en op de dag zelf kwam daar de slagroom op. Deze wilde helaas niet zo mooi als ik in mijn hoofd had.


Een vriendin van mij is hobby fotograaf dus zij maakte de foto's. We deden de shoot op zijn slaapkamer. Zo hadden we een vrolijke achtergrond. Bij de Hema kocht ik papieren honingraat ballen als decoratie op de muur. Verder lag er op de grond een wit laken en blauw met witte ballonnen. Jenoah kreeg een spijkerbroeken met bretels aan. Super schattig!


Jenoah vond het allemaal best spannend. Normaal lacht hij super veel maar dit was een beetje ontdekken. Hij mocht ook voor het eerst spelen met zijn eten dus hij had wat hulp  nodig haha. Eerst voorgedaan en toen kreeg hij het al snel door.


Uiteindelijk zijn we ruim 3 kwartier bezig geweest. Het was erg leuk. Toen het tijd was om te stoppen pakte ik hem op en begon hij te krijsen. Hij wilde nog doorgaan hihi. Toen we klaar waren ging hij lekker onder de douche en was hij weer schoon.



Het was zeker geslaagd en de foto's zijn erg leuk geworden.


Wat vinden jullie van een cake smash voor de eerste verjaardag?