vrijdag 25 december 2015

Therme Zen white lotus massage oil


Nu ik zwanger ben heb ik veel last van rugpijn en van een trekkend gevoel rond mijn buik doordat daar zoveel spanning op komt. Ik kocht een massage olie van mijn favoriete lijn (Zen white lotus) van Therme en gaf Carlo de taak om me te masseren. Vandaag deel ik mijn mening over deze massageolie.


Het flesje van de massageolie zit verpakt in een wit doosje met een typische Therme uitstraling. Strak, simpel en met veel tekst.

De massage olie is gebaseerd op Oosterse massages en de zachte geur van witte lotus zou je lichaam en geest in balans moeten brengen wat voor een ontspannend gevoel zorgt. Het masseren van de huid bevorderd de bloedsomloop, geef verlichting en geeft een verwend gevoel.


De flacon bevat in totaal 125 ml massage olie en is 12 maanden houdbaar. Het aanbrengen van de olie gaat door middel van een spuitsysteem. Om de olie effectiever te laten zijn kun je hem eerst tussen je handpalmen wrijven voordat je hem op het lichaam gebruikt.


Ik ben erg tevreden over deze massage olie. Ik vind de geur hemels en ook de werking is erg prettig. De olie voelt heel zacht aan op de huid en hij trekt snel in waardoor je geen plakkerig gevoel overhoudt. Ik kocht deze olie voor €8,15 bij de Kruidvat en normaal zou ik dat wel wat aan de prijs vinden, maar het is een zuinig product en hij is zo fijn dat ik hem zeker opnieuw zou kopen! Gelukkig hebben ze regelmatig actie's van 1+1 gratis op alles van Therme!


Gebruik jij weleens een massageolie?