woensdag 2 december 2015

Eotd jungle


Experimenteren met oogschaduw is misschien wel mijn favoriete dingen op make-up gebied. Ik hou van subtiele ooglooks, maar pak ook graag uit met opvallende kleuren. Ik vind het leuk om nieuwe combinatie's te maken en zo kwam ik een tijdje terug op een verrassende combi van blauw, groen, creme en grijs. Vandaag show ik het resultaat!


De oogschaduw kleuren die ik heb gebruikt komen uit twee verschillende paletten van Mua. Ik blijf het jammer vinden dat dit merk niet wat beter te krijgen is, want wat hebben ze een mooie producten. Om de oogschaduw kleuren aan te brengen gebruikte ik kwasten van Essence, Etos en de Hema. Op mijn wimpers gebruikte ik een mascara van Nyc. Allemaal budget producten dus!


De twee kleurrijke kleuren de ik gebruikte komen uit het Poptastic palette van Mua. Eerst bracht ik de blauwe kleur aan aan de buitenkant van mijn bewegende ooglid. Ik deed dit met een platte kwast van Essence en ik bouwde hem op tot een intense kleur. Op de rest van mijn bewegende ooglid bracht ik met de platte oogschaduw kwast van de Hema de groene kleur aan. Beide kleuren hebben een lichte metallic gloed waardoor ze wat speciaals hebben.


De andere twee kleuren die ik gebruikte komen uit het Undressed palette van Mua. Eerst bracht ik in mijn crease en tussen de overloop van de blauwe en groene tint de licht roze kleur aan. Ik deed dit met een blending kwast van Essence en ik probeerde een goede overloop te creëren. Op mijn waterlijn leek zwart me wat hard, dus ik besloot een grijze oogschaduw aan te brengen met een kwastje van de Etos.


Als finishing touch bracht ik op mijn wimpers de Nyc Big bold angel lash mascara aan.



Ik ben erg tevreden over het resultaat! Ik vind de kleuren heel mooi bij elkaar passen en de overloop is mooi! De metallic finish geeft het een mooi effect en voor mij is dit een ooglook die prima alledaags kan mits hij een beetje bij je outfit en de rest van je make-up past.




Wat vind jij mooie kleurcombinatie's voor op je ogen?