dinsdag 22 december 2015

Nyc lovatics by demi 010 Showtime palette


Een maand geleden poste ik een review van het Lovatics by demi 020 natural palette en vandaag is het tijd voor het andere palette van Demi! Dit is het showtime palette en dit palette bevat geen natuurlijke tinten, maar een mix van zachte en harde kleuren.


Het palette bestaat uit 12 oogschaduw kleuren. Allemaal hebben ze een metallic finish op een grijze tint na. Die is mat!


Net als bij het natural palette staat ook hier op de achterkant van het doosje een omschrijving voor kleuren die je bij elkaar kunt combineren in een ooglook. Zelf ben ik meer van mijn eigen creativiteit de vrije loop laten. De inhoud van het palette is 14,16 gram en hij is 30 maanden houdbaar.


De 6 kleuren aan de linker kant: 

Mooie subtiele kleuren en de pigmentatie is wel oke! Het blaast me niet van mijn stoel af, maar het kan er zeker mee door! De twee grijze kleuren vind ik wel prachtig.



De 6 kleuren aan de rechterkant: 

Deze kleuren zijn een stuk opvallender en vooral de blauwe kleur vind ik geweldig! Ik kan niet wachten om te zien hoe die op mijn oog gaat zijn. De enige kleur die me wel heeft teleurgesteld is de laatste. Het pigment hiervan is een stuk minder en hij bevat kleine glittertjes, maar dat komt niet goed over.

 




De ooglook: 

Voor het maken van de ooglook gebruikte ik drie kleuren uit het palette. De blauwe kleur zit op mijn bewegende ooglid, de zilveren kleur zit in mijn crease bij mijn ooghoek en de paarse kleur zit aan de andere kant in mijn crease.



Tijdens het swatchen merkte ik al dat de oogschaduw vrij brokkelig was en helaas merkte ik dat bij het maken van de ooglook ook! Gelukkig heb ik daar een waaierkwast en concealer voor. Ik vind de kleuren wel erg mooi op mijn ogen en het is zeker een palette die ik er vaker bij ga pakken. Wel vind ik het 020 Natural palette kwalitatief gezien beter.


Het palette is voor €8,99 te koop bij de Kruidvat


Wat is jou indruk van dit palette?