maandag 28 december 2015

Mijn leven in beeld week 52 Kerst


Vandaag weer een kort artikel, want ik heb de afgelopen week niet veel foto's gemaakt! Ik ben vooral bezig geweest met de laatste dingetjes opruimen in huis, artikelen maken en we vierden vrijdag en zaterdag natuurlijk kerst.


- Dinsdag maakte ik een ooglook met een bijzondere kleurcombinatie. Ik maakte deze met een palette van Sleek en half januari komt hier een artikel over online! Nog even wachten dus.
- Vrijdag was het 1e kerstdag! Ik kocht bij de Wibra een feestelijk maar simpel jurkje voor deze dag en maakte hier outfit foto's van. Morgen kunnen jullie hier een artikel over verwachten.
- Ook paste ik mijn make-up erop aan. Het fotd artikel kwam 2e kerstdag online
- Een selfie met de kerstboom


- Wij hebben sinds een tijdje een broodbakmachine en wat ben ik blij met deze aankoop! Ik bakte deze week twee broden.
- De hele week was home alone op tv. Ik keek zaterdag en zondagavond en blijf het leuke films vinden
- Bolle buik
- Maandag besloot ik lekker in bad te gaan. Ik had veel last van krampen en harde buiken, dus ik zocht wat verlichting. Helaas hielp het niet echt!


Hoe waren jou kerstdagen?