dinsdag 8 december 2015

Baby aankopen november 2015


Sinds ik zwanger ben vind ik het veel leuker om te shoppen voor de baby dan voor mezelf en dat doe ik dan ook regelmatig! In november kocht ik onder andere het eerste setje en een super mooie muziekmobiel. Vandaag show ik mijn aankopen. 



De aankopen:
Overige: 
- Een vraag per dag voor mama's Bruna €13,95 (hier te koop)
- 2 vlaggenlijnen Wibra €0,69
- Alecto thermometer Kijkshop €4,99 (hier te koop)
- 3 Hydrofiele doeken Hema €5,10 (hier te koop)
- Verschoningsmatje Hema €5,10
- Haarlotion Etos €1,34
- Zachte creme Etos €1,50
- Talkpoeder Kruidvat €1,75
- Tiny love Sweet island muziekmobiel Prenatal €38,25 (hier te koop)

Kleding: 
- Slofjes/schoentjes roze met appeltjes 56/62 Wibra €2,99
- Slofjes/schoentjes roze met strikjes 68/74 Wibra €2,99
- Roze shirtje Hema €4,21 (hier te koop)
- Roze broekje Hema €4,21 (hier te koop)
- Roze Hema broekje €2,51 (hier te koop)
- Blauw broekje met roze sterren Ter stal €5,99
- Shirt met sterretjes en Cute tekst Ter stal €4,99
- Roze vestje met paarse stipjes/ Roze vest met bloemenprint Wibra €6,99
- Roze jurkje met print Prenatal €6,00
- Rood broekje Baby-dump €4,50 (hier te koop)
- Roze shirt met vlindertjes en bloemen Baby-dump €6,95 (hier te koop)
- Roze legging Baby-dump €6,71 (hier te koop)
- Roze jurkje Baby-dump €12,71 (hier te koop)
- Blauw jurkje met satijn Hema €4,25
- Grijs broekje met sterren en roze omslag C&A €6,45 (hier te koop) 

De prijzen kunnen verschillen met de prijs waarvoor het nu te koop is, omdat ik meerdere dingen met actiekorting heb kunnen kopen!


Wat was het eerste setje van jou baby?