donderdag 17 december 2015

Beauty shoplog november 2015


Vandaag laat ik mijn beauty aankopen van de maand november zien! Ik shopte bij de Big bazar en de Kruidvat en het zijn producten met allemaal kleine prijsjes!



Mijn aankopen: 


 Essence 01 Eye to eye oogschaduwkwast - Kruidvat €1,89 

Mua Starry night oogschaduw palette - Kruidvat €2,99 - hier te koop

Mua Going for gold oogschaduwpalette - Kruidvat €2,99 - hier te koop 

 Mua  Mysterial quattro oogschaduwpalette - Kruidvat €2,99 - hier te koop

Mua English Rose mosaic blush - Kruidvat €1,99 - hier te koop

Mua Hot fuchsia lip switch - Kruidvat €2,49 - hier te koop


  Mua Persian plum lip switch - Kruidvat €2,49 - hier te koop


Big bazar €1,99 

Big bazar €1,99

Ik ga van alle producten een review schrijven behalve van het Essence kwastje. Wel kan het nog even duren voordat ze online komen vanwege mijn zwangerschap!


Waar ben jij het meest benieuwd naar?