zondag 1 maart 2015

In the garden


Vanaf dinsdag middag ben ik al wat aan het kwakkelen. Ziekjes, maar niet zo erg dat ik de hele dag op bed lig of me ziek meld op het werk! Toch voel ik me niet 100% en daarom zijn de outfit foto's van vandaag gisteren in de tuin gemaakt.




Outfit:

Basic zwarte top: H&M 
(link)
Zwarte top: Vero moda 
Groen jasje: Casual clothing Wibra 
Blauwe broek: Clockhouse C&A
Ballerina's: Graceland VanHaren (link)


Accessoires:

Ring foto links: 
Boccia Juwelier (link)
Ring foto rechts: ?
Horloge: Palerma Juwelier 




Make-up:

Cammouflage cream: 010 Ivory Catrice Kruidvat (link)
Ultimate moisture fresh skin make-up 010 Light beige Catrice Kruidvat 
Sponsje: Action
Foundation powder: DCF 263 Light beige Max Action 
Foundation kwast: Ebelin Dm (link)
Blush: Essence Rock out!! 01 Global icon Kruidvat 
Blush kwast: Essence Kruidvat 

Groene oogschaduw: Mua poptastic palette Kruidvat (link)
50's girls reloaded duo kwast: Essence 
Blauwe oogschaduw: Mua poptastic palette Kruidvat (link)
Platte oogschaduw kwast: Hema 
Roze oogschaduw: Cien 01 Rose garden Lidl 
Oogschaduw kwast: Hema 
Big bold volume mascara: 857 Extra black Nyc Kruidvat (link)

Lipstick: Essence 01 Coral calling Kruidvat (link)



Probeer jij je make-up te laten matchen bij je outfit? 

7 opmerkingen:

  1. Leuk dat je je outfit combineerd met je make-up, dat doe ik (bijna) nooit!

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sieraden en make-up draag je! Die schoenen zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend hé ziekjes zijn...Ik ben vanaf zaterdagnacht ook al niet lekker, dus echt outfitfoto's zitten er bij mij niet echt bij. Ik vind het knap dat jij dan toch opgedirkt naar buiten gaat.. Je eerste foto is echt prachtig zo met het zonnetje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfit en de look die je erbij gemaakt hebt vind ik ook zo mooi! Wat naar dat je je niet helemaal top voelt. Ik hoop dan ook dat je je snel weer beter zal voelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de kleur van het jasje staat je heel erg goed, erg leuk staat de outfit je....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de kleur van het colbertje staat je heel goed! hopelijk ben je snel beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! Mooie make-up look heb je ook gemaakt <3

    BeantwoordenVerwijderen