maandag 14 december 2015

Mijn leven in beeld week 50 Kerstversiering en ziek zijn


Deze week een hele korte mijn leven in beeld update, want ik ben helaas bijna de hele week ziek geweest waardoor ik geen zin en energie had voor foto's! Volgende week weer beter hoop ik!


- Vrijdagochtend kwam een collega gezellig langs op de koffie en die nam een lekkere olie van Therme mee voor in bad omdat ik daar nu zo vaak in ga! Lekker ontspannen.
- Donderdag ochtend hebben we kerstboom opgezet! Ik vind het altijd zo gezellig al die mooie lampjes in huis!
- Zaterdag en zondag had de Trekpleister 1+1 gratis op alle make-up. Nou ja niet alles, want twee palettes die ik ook wou hoorden niet bij de actie. Beetje vreemd, maar gelukkig heb ik nog wel twee vloeibare lipsticks van Essence en twee blushes weten te scoren!
- Ik ging deze week maar liefst drie keer naar de verloskundige vanwege mijn buikgriep en de verhoogde bloeddruk

Verder hebben mijn man en ik vooral 'gezellig' samen ziek op de bank gelegen. Vrijdags hadden we een jaarafsluiting van zijn werk en zaterdag ochtend zijn we even langs zijn opa en oma geweest.


Hoe was jou week?