woensdag 23 december 2015

Notd Christmas


Jeetje wat is het jaar voorbij gevlogen. Nog twee dagen en dan is het alweer kerst! Natuurlijk willen we er dan allemaal op en top uitzien en naast een mooie outfit zorg ik ook altijd voor leuke nagels en een mooie make-up look! Vandaag deel ik een nagelcreatie die heel geschikt is voor de kerstdagen!


Ik gebruikte maar twee producten namelijk een holografische lak van Gosh met de naam 549 Holographic. Deze lak is zilver van kleur, maar in de zon of als er een lamp op schijnt dan komt er een regenboog aan kleuren tevoorschijn. Heel bijzonder en feestelijk!

Verder gebruikte ik rode stripingtape met een glinsterend metallic effect.


Ik bracht eerst twee laagjes aan van de holografische lak en toen de lak goed droog was plakte ik de striping tape erop! Deze knipte ik met een nagelschaartje in reepjes en nadat ik het opgeplakt had knipte ik de uiteindes eraf.


Vooral met licht vind ik de nagels geweldig! Feestelijk en makkelijk om te maken.


Wat doe jij op je nagels met de kerstdagen?