maandag 21 december 2015

Mijn leven in beeld week 51 Kerstvoorbereiding en bloggen


De laatste weken zijn mijn foto verslagen nogal saai en eentonig en ook deze keer is dat het geval. Ik kom de deur bijna niet uit en ben vaak te moe om iets te doen! Nog maar maximaal 4 weken te gaan, dus er komen betere tijden aan. Deze week stond vooral in het teken van de kerstvoorbereidingen en ik werkte vooruit aan artikelen.


1. Grolsch
2. Grolsch in chill stand
3. Bols lag altijd boven op me als we op bed lagen, maar toen mijn buik daar te dik voor werd is hij naar onder verplaatst. Wel heeft hij altijd een of twee pootjes op mijn buik liggen!
4. Grolsch overload, maar hij lag zo lief bij Carlo dat ik hem wel op de foto moest zetten.


1. Wij hebben de kerstboom versierd met zilveren en rode tinten. De ballen hebben mooie glitters, maar we hebben ook effen ballen.
2. Dinsdag belt mijn moeder me om kwart over vier op om te vragen hoe het met me gaat! Na 5 minuten zeg ik, maar zullen we anders zo verder praten, want ik zou om 5 uur bij je zijn! Was ze het helemaal vergeten. Ze is snel naar de winkel gereden een maakte een simpel, maar lekker recept. Dit ga ik als de rust na de bevalling weder is gekeerd ook eens maken en dan zal ik het recept delen. We aten natuurlijk van haar mooie kerstservies!
3. Zondag ochtend deed ik de gordijnen open en zag ik deze prachtige lucht!
4. Nog een kerstbal!


1. Zaterdag zijn Carlo en ik even de stad in geweest. We kochten o.a. dit leuke nachtlampje met projector van Chicco!
2. Ik maakte een make-up look en vooral de lipstick vind ik me erg leuk staan.
3. Ik maakte nagels met een leuk effect. Half januari komt hier een artikel over online!
4. Donderdag deed ik een poging om mijn nagellakstash te filmen. Helaas werd ik zelf beroerd van de hopsende beelden. Van de week maar weer een poging wagen.


Met wat voor kleuren heb jij de kerstboom versierd?