maandag 7 december 2015

Mijn leven in beeld week 49 Sinterklaas vieren en bakken


Afgelopen week was een drukke maar gezellige week. Ik ben vooral veel bezig geweest met mijn site en met de voorbereidingen voor sinterklaas. Dit vierden we in het weekend twee keer en we zijn weer goed verwend!


- Zaterdag maakt Carlo outfit foto's van mij! Jullie moeten nog wel even wachten op het artikel, want die komt pas in januari online!
- Zaterdag ochtend is Carlo druk bezig met klussen in de keuken. Hij heeft de laatste muren gesaust en het plafond erin gemaakt. Het begint nu echt ergens op te lijken!
- Vrijdag film ik aan het eind van de middag mijn fashion aankopen van november. S'ochtend deed ik ook al meerdere pogingen, maar na 1,5 uur had ik enkel drie lege batterijen en nog geen filmpje klaar.
- Mooi uitzicht tijdens het schieten van de outfit foto's!


- Vrijdag maak ik een make-up look met mijn favoriete lipstick voor dit najaar namelijk Mon jules van L'oreal.
- Dinsdag doe ik eens gek en draag ik een oranje kleur. Deze kleur draag ik vaak in het voorjaar, maar eigenlijk nooit in het najaar.
- De ooglook die ik erbij draag
- Zaterdag maak ik me op voor de outfit foto's. Wederom met een paarse lipstick.


- Vrijdag bak ik pepernoten! Ze zijn wat donkerder geworden omdat ik de verkeerde suiker heb gebruikt, maar de smaak is er niet minder om.
- Zondag vieren we sinterklaas met mijn vader en de aanhang. We vieren het bij ons thuis en Carlo en ik maakten allemaal lekkere hapjes. Hier zie je wat we bij de koffie aten.
- En de lunch!
- Ook maakte de snelle kokosmakronen van Foodgloss. Heerlijk en super makkelijk om te maken.


- Vrijdag ochtend ligt Bols heerlijk te genieten van het zonnetje terwijl ik aan het filmen ben.
- Zaterdag avond vieren we sinterklaas bij de moeder van Carlo. Ik ben goed verwend.
- Ook aan de baby is gedacht!
- Zondag avond kruipen Carlo en ik lekker op de bank en kijken we Ted 2! Echt een grappige film.


Hoe heb jij sinterklaas gevierd?