donderdag 30 juli 2015

Stiekem ben ik jaloers op


Ik ben nu 17,5 week zwanger en mijn buikje lijkt nu echt een spurt te maken. Ik ben nu op een punt beland dat ik er trots op ben en dat ik hem wil showen, maar helaas lukt me dit niet zoals ik het zou willen. Stiekem ben ik dan ook jaloers! 
Een paar weken geleden probeerde ik vooral wijde shirtjes te dragen zodat mensen me niet zouden beoordelen als dik. Ik weet dat de mening van een ander niet uit zou moeten maken, maar mijn gewicht is altijd al een onzeker puntje van me geweest.

Om overzicht te krijgen heb ik mijn hele kast leeg getrokken en alles wat ik zeker weten niet meer pas eruit gegooid. Nu ligt er nog slechts een broek in en de andere ligt in de was. Verder draag ik eigenlijk alleen leggings met iets erop en dat vind ik bijna altijd saai omdat het bijna allemaal zwart is.

Ook mis ik mijn hakken. Ik ben natuurlijk maar een kleintje met mijn 1.58 en hakken gaven me altijd net wat meer zelfvertrouwen en ik voelde me er vrouwelijk in. Nu heb ik snel last van mijn rug, dus doe ik maar verstandig en trek ik ze niet meer aan. Ook mijn schoenenkast heb ik dus maar pmder handen genomen en er liggen nu zo'n 50 paar hakken op zolder. Als ik ze niet aan kan dan wil ik ze ook niet zien!

Al een paar weken ben ik opzoek naar leuke kleding, maar het vinden ho maar! Vorige week woensdag was ik met mijn moeder in de stad en zag ik een hele leuke en stoere jurk, maar helaas maat XL kreeg ik al niet eens meer over mijn borsten heen terwijl ik normaal een maat L heb!


Goed om even terug te gaan naar waar ik nou precies jaloers op ben. Ik ben jaloers op alle vrouwen die zich goed kunnen en durven te kleden tijdens de zwangerschap.

 Zo volg ik bijvoorbeeld de blog 2wmn. Willemijn is nu zo'n 25 weken zwanger en ik vind dat ze zich vaak erg leuk kleed. Soms draagt ze ook hele basic dingen wat dan weer niet helemaal mijn ding is, maar ze draagt ook vaak kleuren en combineert het ook nog eens heel leuk!

Ook op andere blogs en in de stad kom ik mooi geklede zwangere vrouwen tegen en dan bekruipt me het gevoel van waarom lukt mij dat nou niet. Ik heb een kast vol kleding hoor, maar ik ben gewoon inspiratieloos qua kleden en vind het meeste vormloos.


Hebben jullie tips voor mij?