zondag 5 juli 2015

Outfit vlinders bij de watermolen


Gisteren was het een warme dag! Hier stond de teller op 38 graden en dat is een temperatuur die ik niet echt goed trek. Toen het s ’avonds wat afgekoeld was besloten mijn man en ik op onze fiets te stappen en foto’s te gaan maken bij een watermolen!

De watermolen draaide helaas niet, maar het blijft mooi om te zien! Ik vind het mooi dat er zulke mooie plekjes in Nederland bestaan. De vorige keer dat we er waren was het ook mooi weer en toen speelden er allemaal honden in en om het water.







































Mijn outfit is vrij simpel. Onder het jurkje draag ik een zwarte basic top van de H&m. Waar de legging van is weet ik niet meer precies, maar ik denk van de Hema! Ik draag onder jurkjes altijd een legging of een fietsbroekje, want anders krijg ik last van schurende bovenbenen! Mijn jurkje kocht ik vorig jaar bij de Primark. Hij begint me helaas wat te strak te zitten bij mijn borsten, maar dit jurkje is helemaal mijn ding. De blauwe ballerina’s die ik eronder draag zijn van de vanHaren. 


Normaal maak ik vaak ook foto’s van mijn make-up, maar er zat niet veel meer op mijn gezicht! Allemaal eraf gesmolten door het weer denk ik!


Wat draag jij het liefst met deze warme temperaturen?