zaterdag 25 juli 2015

Fotd Bessenpaars en ijsblauw


Ik was in mijn stash aan het zoeken naar oogschaduw kleuren die ik al een tijd niet meer heb gebruikt en kwam twee mono oogschaduws van Catrice tegen. De ene ijsblauw van kleur en de andere bessen paars! Ik besloot een ooglook te maken met beide kleuren!


Voor deze make-up look gebruikte ik vooral veel producten van Catrice. Ook gebruikte ik Gosh, Ebelin, Nyc, Max en more, Rimmel, Luminelle, Hema, Ecotools en Essence. Een boel verschillende merken dus, maar wel allemaal vrij betaalbaar!


Als basis op mijn gezicht bracht ik eerst de Gosh foundation aan. Dit deed ik met een sponsje van de Action. Ik vind dit het prettigst verwerken! Ik poederde de foundation af met de Max en more poeder foundation en dat deed ik met de poederkwast van Ebelin. Op mijn wangen bracht ik met de Ecotools blush kwast blush parels aan. Deze zitten in een chiq doosje en komen uit een limited edition van Catrice die Haute future heet.


Op mijn ogen bracht ik eerst de bessen paarse kleur aan in mijn ooghoek enik blende hem omhoog richting mijn crease. Ik deed dit met een platte kwast van Essence. Met een andere platte kwast bracht ik daarna de ijsblauwe kleur aan. Deze kwast is van de Hema en ik bracht de ijsblauwe kleur aan op het overige deel van mijn oog. Ook deze blende ik uit naar mijn crease en ik blende de kleuren samen zodat er een mooie overloop was. De ijsblauwe kleur had helaas wat fall out gegeven, dus dit waaide ik even weg met de waaierkwast van de Hema. Op mijn waterlijn bracht ik het Luminelle oogpotlood aan en op mijn wimpers de Nyc mascara!




Op mijn lippen koos ik wederom voor een product van de Apocalips lijn. Ik vind dit echt een toplijn en deze keer koos ik voor een mooie oudroze kleur met de naam 101 Celestial.




Zoek jij ook weleens in je stash naar verrassende combinatie's?