woensdag 22 juli 2015

Eotd Metal shine


Tijdens het kamperen vond ik het heerlijk om me in de ochtend uitgebreid op te maken. Ik voel me als ik wakker wordt vaak klam en wat viezer dan normaal en make-up zorgt ervoor dat ik me beter ga voelen en me weer vrouwelijk voel!


Iedere zomer weer neem ik mijn 120 oogschaduw palette mee en mijn 88 metal mania palette van Coastal scents! Zo heb ik alle kleuren bij de hand en kan ik eindeloos combineren. De kleuren voor deze ooglook komen dan ook uit beide palettes. Verder gebruikte ik kwasten van Essence en de Hema en een oogpotlood van Luminelle en Nyc mascara.


Het maken van de ooglook deed ik als volgt. Eerst bracht ik de blauwe oogschaduw kleur uit het 120 palette aan met de Hema platte oogschaduw kwast op mijn bewegende ooglid. De andere twee oogschaduw kleuren die ik gebruikte komen uit het metal mania palette en ik bracht ze beide aan met de blending kwast van Essence. Eerst bracht ik in mijn crease de donker paarse klaar aan. Vlak daarboven bracht ik de witte tint aan. Ik blende alle kleuren samen. Op mijn wimpers bracht ik de Nyc mascara aan en op mijn waterlijn het zwarte oogpotlood van Luminelle.





Maak jij je ook uitgebreider op als je op vakantie bent?