woensdag 29 juli 2015

Kruidvat 1+1 gratis make-up actie shoplog


Ongeveer een keer per jaar heeft de Kruidvat een actie waarbij alle make-up 1+1 gratis is. Een super leuke actie en ik sla altijd mijn slag. Normaal heb ik vaak een hele grote buit, maar deze keer is hij heel bescheiden en ik kocht slechts 6 producten.


Ik kocht een product van Catrice en dat is een mascara. Mijn mascara's zijn op en ik vind het leuk om dan een nieuwe te kopen die ik nog niet eerder gebruikt heb. Deze keer koos ik voor de All round mascara. Deze mascara zou je wimpers extra volume moeten geven en koste nu €1,49. Morgen komt er een review online over deze mascara!


Van New York Color kocht ik 3 producten waaronder een lipproduct. Het product is een lipstain en ik koos voor een lieve koraal tint. Hij heet 100 Faithful coral en koste €1,99.


Ook kocht ik twee nagellakjes. Een uit de shine in a minute lijn. Dit is een oudroze tint en heet 102 Brooklyn date. Zondag komt hier een review over online.


De andere lak die ik kocht is er eentje met een special effect. Hij heeft namelijk zwarte bolletjes erin zitten. De lak zelf is blauw van kleur en hij heet 005 Nolita's lolita. Deze lakjes hebben me allebei €1,25 per stuk gekost.


Dan nog een mascara en wel een van Essence uit de Big lashes collectie. Uit deze collectie heb ik al eerder een mascara gekocht, maar deze nog niet. Deze mascara moet je wimpers extra zwart maken en meer volume geven. deze koste €1,19.


En tot slot nog een lipstick. De zwarte huls lipsticks van Essence vind ik heel fijn en ik ben dus ook erg benieuwd naar deze kleur. Hij heet 13 Love me en is mooi roze van kleur. Deze koste €1,19.


Wat heb jij tijdens deze actie gekocht? 

1 opmerking:

  1. De kleur love me is super mooi! Leuk om je aankoopjes te zien, indd lekker bescheiden :-)

    BeantwoordenVerwijderen