dinsdag 21 juli 2015

Bananen milkshake


Ik probeer de laatste tijd meer fruit te eten, maar met mijn misselijkheid wil dat niet altijd even goed lukken. Bananen vind ik alleen lekker als ze nog wat groen zijn en mijn man eet weinig tot geen fruit. We hadden op de schaal een overrijpe banaan liggen en mijn man maakte daar een lekkere milkshake van!


Ingrediënten:
- melk
- vanille roomijs
- ijslepel
- banaan
- Magic bullit
- schilmesje



Bereidingswijze:

- Per de banaan, deel hem in tweeën en doe hem in de Magic bullit beker
- Voeg de melk en vanille roomijs toe
- Shaken/Blenden maar en klaar!

Doordat de vanille roomijs en de banaan al zoet van zichzelf zijn hoef je geen extra suikers toe te voegen! Hierdoor is de milkshake een gezonde keuze. De ingrediënten toevoegen doe ik vaak een beetje op de gok. Als je van een dunne shake houd dan voeg je meer melk toe en als je van een dikkere shake houdt meer ijs!



Maak jij weleens zelf een milkshake?