donderdag 16 juli 2015

Essence blush !Arriba! 01 Baila baila


Als er een ding is wat Essence goed doet dan zijn het wel limited edition blushes uitbrengen! Bijna iedere maand brengen ze weer een prachtig exemplaar uit die je voor een eurotje of 3 aan je stash kunt toevoegen! Deze maand ligt de limited edition Arriba in de schappen en vandaag review ik de blush.


De blush zit in een rond doosje van plastic en het patroontje wat erop zit doet me erg denken aan de paars/roze blush uit de Rock out limited edtion van Essence. Deze limited edition lag eind november in de schappen!

De kleuren in deze blush zijn donker roze, oranje en lichtroze.


De blush heeft een inhoud van 9 gram wat vrij normaal is voor een blush! Zelf heb ik nog nooit de pan geraakt bij een blush, dus voor mij zit er meer dan genoeg in. De blush is 12 maanden houdbaar, maar mijn ervaring is dat ze zeker langer goed blijven. De naam van de blush Baila, baila vind ik goed passen bij de naam van de limited edition.


De swatch van de blush vind ik qua pigment wat tegenvallen, maar de blush voelt wel fijn en zacht aan en hij brokkelt niet. De kleur is een die je niet heel veel tegenkomt. Leuk!


Op mijn wangen heb ik de blush goed kunnen opbouwen en ik vind het een hele mooie kleur! Wel vind ik het een kleur die wat moeilijker te combineren is. Ik denk namelijk dat een roze liptint er niet heel mooi bij past. Ik koos daarom zelf voor een mooie knalrode kleur!


Wat is jou indruk van deze blush?

1 opmerking:

  1. Hmm ik vind hem tegenvallen, had hem geswachts in het kruidvat en ik was niet overtuigd :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen