maandag 6 juli 2015

Mijn leven in beeld week 27


Deze week stond vooral in het teken van bloggen! Ik ben druk bezig geweest om vooruit te werken met artikelen. Ook was het warm. Erg warm en heb ik heel veel afleveringen van OITNB gekeken! Wat een leuke serie! 

Maandag 29 juni: 


Ik ontbeet met een beschuitje met kaas. Ik ben nog steeds veel aan het overgeven en probeer wat uit met eten om te zorgen dat het er niet uitkomt.


Ik deed mijn statistieken administratie en ondertussen keek ik naar OITNB. Ik kijk deze serie nu een weekje en ben al bij seizoen 2. Lichtelijk verslaafd dus!


Ik wordt blij van de bloemen in de tuin. Verder ziet de tuin er niet al te best uit, want er liggen nog betonblokken en de bestrating licht er deels uit.


Passiebloemen zijn zo fotogeniek!


En de clematis staat ook volop in bloei!

Ik werkte een middagje en na het avondeten kwam de moeder van mijn man langs!

Dinsdag 30 juni: 

Vandaag was ik vrij van het werk. Ik had twee afspraken namelijk een nieuwe id aanvragen en ik moest naar de verloskundige. Ik maakte een to do list om artikelen vooruit te werken.


Ik maakte me op en daarna ging ik op de fiets naar het gemeentehuis.


Ik was er rond  10 over 9, want ik moest nog pasfoto's maken. Dit was in 5 minuten gebeurd, dus ik was een half uur te vroeg. Gelukkig werd ik om 5 over half 10 al geholpen. Ik reed nog even door naar de stad waar ik een maxi dress kocht (helaas te lang) en broodjes voor de lunch.


Ook kocht ik mama compleet pillen. Ik slikte Vibovit pillen,, maar die zijn best aan de prijs (18 euro per maand) en dit zijn eigenlijk precies dezelfde. Met 40% korting kosten ze nu maar 8 euro en hier kan ik twee maanden mee vooruit.


Eenmaal thuis dronk ik een ijskoffie uit mijn mrs glas. Deze kocht ik voor de bruiloft. Ondertussen keek ik OITNB en snuffelde ik rond op een zwangerschapsforum. Daarna nam ik 3 filmpjes op en ging ik lunchen

Rond 1 uur ging ik naar de verloskundige voor het intake gesprek. Dit gesprek was pittiger dan ik verwacht had. Ook luisterden we naar het hartje. De kleine 'zwom' er alleen steeds bij weg! Na 45 minuten stond ik weer buiten en toen ben ik even langs mijn moeder gegaan. Als avondeten aten we turkse pizza met sla, paprika, ui en hawaiisaus! Super lekker.

Woensdag 1 juli 

Ik moest de hele dag werken. Gelukkig hebben we er goede airco want wat is het warm zeg!


Mijn man was laat thuis dus maakte ik een snelle pasta klaar met een kaassaus!


Om half 8 sprong ik onder de douche! Ik maakte de Balea shampoo op. Dit is een aanrader. Ook had ik s'ochtends de Kruidvat reinigingsmelk opgemaakt. Na het douchen gebruikte ik de Foot cooler op mijn voeten. De review hiervan kun je hier vinden.


Ik keek gtst en daarna kwam de zus van mijn man langs. Rond een uurtje of 10 ging ze er weer vandoor en toen heb ik nog even een artikel getikt. Daarna gingen we naar bed, maar slapen lukte me door de warmte niet. Ik ging een spelletje op mijn telefoon spelen en rond half 1 ging ik slapen.

Donderdag 2 juli: 

Half 1 naar bed en om kwart over 6 alweer uit de veren!


Ik ontbeet met een tosti met ketchup. Mijn verslaving van de laatste tijd! Wel uit de broodrooster! Rond een uurtje of 9 liep ik even naar de AH hier in de buurt. Ik kocht 2 broodjes voor de lunch en een bak met aardbeien. 


De aardbeien at ik lekker als tussendoortje!


Daarna maakt ik me op! Op mijn lippen draag ik Pinkini van Sleek! De substantie blijf ik vreemd vinden, maar de kleur is zo gaaf!


Ik combineerde hem met een paarse ooglook! Rond 12 uur ging ik naar het gemeentehuis. Mijn id kaart was nu al binnen! Lekker snel, want ik had hem dinsdag pas aangevraagd.


Ik plukte de ventilator van zolder af.


De thermostaat gaf namelijk 27 graden aan! Verder deed ik het een beetje rustig aan. 

Vrijdag 3 juli: 

In de ochtend was ik aan het werk en toen ik vrij was heb ik een paar artikelen gemaakt. Rond 3 uur ben ik op de bank gaan liggen en ik heb even twee uurtjes liggen dutten. Toen mijn man thuis was hebben we wat boodschappen gedaan en zijn we even bij zijn moeder geweest.


Deze keer is de mijn leven in beeld wat korter dan normaal, want ik heb wat problemen met foto's uploaden! Volgende week zullen zaterdag en zondag van deze week erbij in zitten


Trok jij het een beetje met de warmte?