zondag 3 april 2016

Instagram tag


Vorig jaar mei deed ik de Instagram tag al, maar omdat het al bijna een jaar geleden is en ik tegenwoordig een stuk actiever ben leek het me leuk om hem nog een keer in te vullen! 

De vragen: 

1. Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom? 
Mijn gebruikersnaam is mijnleveninbeeld. Dit is zo omdat mijn blog ook zo heet en ik daardoor makkelijk te herkennen ben. 

2. Hoeveel foto's post je gemiddeld?
De laatste tijd ben ik wel aardig actief geworden en ik post gemiddeld denk ik 2 foto's per dag. Ook maak ik altijd een collage van de artikelen die die dag online zijn gekomen. 

3. Laat je favoriete Instagram foto zien. 
Toen Selena vier weken oud was maakten Carlo en ik foto's van haar. Een soort new born shoot waarbij we onder andere deze vier foto's maakte! Ik noemde Selena in het begin vaak Grumpy en daar vond ik foto een wel heel bijpassend bij!


4. Laat de Instagram foto zien met de meeste likes.
De foto maakte ik vorige week zaterdag toen we thuis kwamen van een dagje naar Duitsland. Deze aankopen liet ik vrijdag ook in een shoplog zien.


5. Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Ik heb Instagram door gelinkt aan mijn Twitter pagina. 

6. Welke celebrities volg je?
Yolanthe Sneijder, Laura Ponticorvo en Pauline Wingelaar

7. Welk Instagram filter gebruik je het meest?
Juno

8. Welke hashtags gebruik je het meest?
#bloggen. Die gebruik ik dagelijks voor de update van mijn blog.

9. Laat je laatste instavideo zien.
Die heb ik nog niet gemaakt. 

10. Welke dierenaccounts volg je?
Ik volg geen dierenaccounts.

11. Welke (grote) bedrijven volg je?
Geen.

12. Heb je veel familieleden op Instagram?  
Nee helemaal geen een. Ik gebruik Instagram niet voor privé dingen, maar alleen voor mijn blog. Wel vol ik een aantal (ex) collega's. 


Ik zou het leuk vinden als je mij gaat volgen op Instagram!


Heb jij Instagram?