donderdag 7 april 2016

Nieuwe lay out


Als sinds ik deze blog heb is mijn lay out hetzelfde. Dit is al 2 jaar geleden en we kunnen dus wel stellen dat hij behoorlijk verouderd was! Tijd om mijn blog in een nieuw jasje te steken. Al weken liep ik met het idee en gisteren ben ik begonnen met de eerste dingen te veranderen, maar er gaat nog meer volgen!
Gisteravond ben ik aan het veranderen geslagen. Ik heb nu mijn lettertype aangepast en mijn header. Ik probeer nu drie artikelen per dag te schrijven en hierbij komen de onderwerpen lifestyle, beauty en moederschap aan de orde en dat wou ik er graag in terug laten komen! Ook wou ik het lettertype wat speelser hebben en alles moest wat minder strak, maar ook weer niet te druk!

Nog niet alles is af, maar dat komt deze week nog wel. Zo moeten de subtappen nog aangepast worden en de teksten die daar in staan en de social media symbolen wil ik ook nog anders hebben!


Hoe vind jij mijn nieuwe lay out tot nu toe?