maandag 11 april 2016

Mijn leven in beeld week 14 Genieten


Afgelopen week is voorbij gevlogen! Ik heb me geprobeerd dagelijks op te maken, genoot van Selena en we hebben een nieuwe kleur verf voor op de muur uitgekozen! Ook het weekend zat vol met leuke dingen en vandaag deel ik een kort foto verslag met jullie!


- Vorige week zaterdag kochten we bij de Ikea twee rvs plankjes voor in de keuken en voorraadbussen! Zaterdag hing Carlo ze op en ik ben er erg blij mee!
- Dinsdag kwam Carlo tussen werk en school 1,5 uur thuis! We besloten even naar de Karwei te gaan om verf voor op de muur uit te kiezen!
- Dol op dit drankje voor 8 uur s'avonds!
- De eerste moestuin zaadjes zijn uitgekomen! Rucola en radijs!


- Woensdag maakte ik deze make-up look! De blush die ik draag komt uit de nieuwe LE van Essence.
- Mijn ooglook van dichtbij!
- Maandag knipt ik mijn pony zelf. Dit ging een beetje mis, want hij werd nogal scheef! Gelukkig kon ik dit nog wel bijwerken.
- Woensdag nam ik twee filmpjes op en maakte ik twee artikelen! Yeah!


- Zaterdag ging ik naar een kinderkleding en speelgoed beurs. Ik kocht hier onder andere deze rammelaar voor 25 cent. Selena vind hem leuk!
- Woensdag kijkt Selena naar The Backyardigans!
- Donderdag is Selena om 1 over 6 wakker. Een baalmoment, want als ze voor zes uur wakker is laat ik haar naar de voeding weer slapen en nu was de dag toch echt al begonnen!
- Bols is stiekem de slaapkamer in geslopen. Zo te zien bevalt hem het bed wel!


Hoe was jou week?