vrijdag 15 april 2016

Badkamer favorieten


Geschreven door Jantina 
Vandaag deel ik met jullie mijn badkamer favorieten.


Gliss Kur liquid slik shampoo hair repair
Deze shampoo is echt fantastich! Het heeft een zacht zoete geur en verzorgt mijn haar intens.


Kruidvat fruity botanicals anti frizz haarmasker granaatappel en parel proteïne
Deze gebruik ik al jaren. Hij ruikt lekker fruitig en geeft een mooie glans aan mijn haar.


Kruidvat euro profit essential hair conditioner  
Ik gebruik heel veel crème in mijn haar. Ik heb heel snel klitten en dit helpt het tegengaan.  Hij is super goedkoop, maar 39 cent, dus kan zoveel gebruiken als ik wil. Hij is licht zoet en heel zacht.




Duru gourmet mango ice cream shower gel
Deze kocht ik laat bij een Turkse buurtwinkel. Hij ruikt echt heerlijk! Echt naar mango ijs! Er zit een lichte scrub in en is echt heerlijk.


Kruidvat reinigingsgel droge en gevoelige huid
Voor mijn gezicht gebruik ik deze gel. Hij schuimt heerlijk en droogt mijn huid niet uit. Hij heeft geen hele sterke geur. Iets wat ik voor mijn gezicht wel fijn vind.



Rituals touch of happy nest sweet Orange en ceder wood body crème
Deze is heerlijk. Ik heb hem de hele winter gebruikt. Het heeft een zoete aarde geur en trekt snel in.


Therme zen White lotus body butter
Voor de zomer gebruik ik liever een body butter. Deze heeft een heerlijke fris zoet geur en een fijne structuur. Het voelt niet vet aan en trekt snel in.


Aquafresh 3x whitening tandpasta
Deze heb ik gekocht via de Scoupy app. Ik gebruikte jaren lang Oral B. Maar eigenlijk vind ik deze fijner. Hij is super fris en die smaak blijft ook lang. Heerlijk.




Dove beauty finish deodorant
Deze deo is al jaren mijn favoriet. Hij heeft een zachte zoete geur en verzorgt mijn huid goed.


YSL Black opium
Deze heerlijke geur kreeg ik van mijn vriend eind vorig jaar. Hij heeft een wat zwaardere vrouwelijke geur dus je hebt maar heel weinig nodig. Ik heb hier ook een review over geschreven.


Wat zijn jou badkamer favorieten?