vrijdag 22 april 2016

Vliegtickets voor een stad binnen Europa

 Zandvoort mei 2014 

Afgelopen oktober ben ik met mijn moeder naar een beurs geweest waar je mee kon doen aan een win-actie. Het jaar ervoor was er ook zo'n actie en we hebben er aan mee gedaan, maar helaas niet gewonnen! De prijs die je kon winnen waren vliegtickets voor een stad binnen Europa.

Voordat we naar de beurs gingen was Carlo bezig met de nieuwe keuken installeren. Het lukte niet goed met de kookplaat en ik grapte nog dat hij hem niet stuk moest maken, want dan kreeg hij mot met me. Ik was nog geen 5 minuten de deur uit en mijn telefoon ging. Carlo vertelde dat onze nieuwe kookplaat gebarsten was en kapot was. Balend liep ik terug naar huis om te kijken hoe erg de schade was. Na een minuut of 15 besloten we weer richting de beurs te gaan. Helaas viel de beurs erg tegen. Ik had last van mijn benen (7 maanden zwanger) en was chagrijnig door de kookplaat die kapot was. Mijn moeder wou graag meedoen aan de actie, maar ik vond het maar onzin en wou naar huis! Toch besloot zij het wel te doen en daarom deed ik het ook maar. 

In december kreeg ik telefoon. Ik had gewonnen!   

Dinant zomer 2014

Toen ik het telefoontje kreeg was het 3 weken voor de uitgerekende datum, dus ik was heel blij, maar was er niet zo mee bezig. Nu de rust weer terug was besloten we zaterdag naar het reisbureau te gaan om te kijken wat de opties waren. Natuurlijk hadden we ervoor al wel gepraat over waar we heen zouden willen. We besloten dat we het liefst een weekje met Selena zouden gaan. Omdat Selena nog vrij jong is vonden we de zomer nog wat te vroeg om te gaan vliegen! Daarom besloten we dat het oktober/november moest gaan worden! 9 november zijn we 10 jaar samen en rond die periode gaan we altijd samen op vakantie, dus dit komt perfect uit! Qua land hadden we Italië in gedachten Rome en Venetië zijn te sprake geweest.

Eenmaal bij het reisbureau kwamen we al snel op iets anders uit namelijk Tenerife! Hier is het rond die periode gemiddeld nog zo'n 22 graden, dus goed te doen! Ook leek dit ons leuker en makkelijker met Selena. Qua hotel en stad zijn we nog niet uit, maar dat het Tenerife wordt is toch wel 90% zeker. Het lijkt me een prachtig eiland en er zijn veel verschillende dingen te doen en te beleven!


Voor welke stad binnen Europa zou jij gegaan zijn?