donderdag 21 april 2016

Budget baby kleding shoplog Zeeman, Wibra en Action


Vorige week maandag ben ik naar de Action geweest om twee broeken voor mezelf terug te brengen en ik kon het niet laten om weer voor Selena te shoppen! De dag erna ging ik met mijn moeder naar een braderie en ook daar ben ik goed geslaagd voor Selena! Het leek me leuk om mijn aankopen aan jullie te laten zien! Leuke lente-items voor kleine prijsjes!


Bij de Zeeman kocht ik deze twee vrolijke shirts met korte mouw. Op beide staat een vrolijke print en ik kocht ze voor €2,49 per stuk. De stof is vrij dus, maar dat vind ik zelf niet erg. Wel kun je hierdoor niet alle rompers eronder doen. Zo op het oog vind ik ze klein vallen en denk dat Selena ze nu al wel past! Meer van dit soort zonnige dagen please!


Bij de Wibra kocht ik voor €7,99 deze leuke jumpsuite van spijkerstof! Carlo vind hem vreselijk, maar ik vind hem heel tof! Hij was te krijgen in twee kleuren een lichtere blauw en deze. Ook hier kocht ik twee shirts. De groene koste €2,99 en de blauwe €3,99. Ook dit is allemaal maat 68.


Bij de Action kocht ik een setje van een shirt en een broekje voor €2,99. Persoonlijk vind ik ze samen niet heel mooi, maar los van elkaar heb ik zeker leuke combinaties in gedachten. Deze is iets groter namelijk een maat 74. Ook kocht ik een legging met stippen en bloemen erop. Deze legging heb ik al gekocht in het neon oranje en mint kleur en voor €1,89 besloot ik ook deze mee te nemen. Dit is een maat 62/68. En het laatste wat ik kocht is een setje met drie paar sokjes. De sokjes zijn lila, licht roze en mint van kleur en hebben er een smiley opstaan. Dit is maat 68/74 en koste €1,49.


Heb jij al zomerse kleding voor je kindje gekocht? Welke winkels zijn jou favoriet?