donderdag 28 april 2016

Balea badzout en parels jasmijn/lelie en orchidee/vanille


Wij hebben sinds oktober 2014 een bad en sindsdien ben ik er twee keer per week in gegaan. Aan het einde van de zwangerschap was dit zelfs nog vaker. Ik vind het heerlijk ontspannend en kom dan echt even tot rust. Toen Selena net geboren was nam ik er de tijd niet meer voor, maar de laatste weken ga ik er weer trouw in! Ik gebruik altijd verschillende producten en vandaag laat ik het badzout en bad parels zien die ik de laatste keren heb gebruikt.


Eind maart gingen Carlo en ik naar de Dm in Nordhorn en hier kochten we tassen vol met vooral veel beauty producten. Dit liet ik jullie al in een shoplog zien. De badzout en parels kocht ik daar ook en deze kosten slechts €0,55 cent per zakje! Mijn ervaring is dat je zo'n 3 a 4 keer met een zakje kunt doen, dus ik vind het goed te betalen.


Het zakje met badzout bevat 80 gram en de badzout is oranje van kleur. De geur die de badzout heeft is jasmijn en lelie. Bloemig dus. Als je het badzout toevoegt aan het badwater dan kleurt deze knal oranje en naar mate je er meer wat bij doet wordt hij lichter (logisch). De geur is vrij sterk en doet me denken aan de lente. Ook na het badderen blijft de geur nog hangen op je lichaam en hij laat een olie-achtige laag achter. Wel vind ik dat dit eerst in het water prettig is, maar als je er wat langer in zit dan voelt het stroef aan en dat vind ik minder fijn. 


De badparels zijn kleine paarse balletjes. In het zakje zit 60 gram en hij heeft de geur van orchidee en vanille en deze vind ik nog lekkerder ruiken dan het badzout. Ook hiervan krijgt het badwater een mooie kleur, maar in dit geval dus paars! De balletjes lossen vrij snel op en de geur is sterk, maar tegelijkertijd ook zacht. Ik ben er dol op. Ook hierbij krijg je een olie laagje op je huid, maar deze wordt niet stroef na een tijdje. Ik ga deze zeker nog vaker halen!


Wat doe jij in je bad als je in bad gaat?