woensdag 6 april 2016

Essence blush Wake up, spring! 01 Hello sunshine!


Binnen nu en twee weken kunnen we een nieuwe LE van Essence in de schappen verwachten. Welke producten er in deze limited edition zitten konden jullie woensdag al bekijken! Ik scoorde in Duitsland de blush en vandaag laat ik jullie hem zien.


De kleur van de blush is abrikooskleurig en het doosje waar hij in zit is gemaakt van plastic. Op het doosje staat duidelijk omschreven uit welke limited edition de blush komt met sierlijke letters. De blush bevat in totaal 6 gram product.


Als je het doosje openmaakt vind je onder de blush een extra vakje met daarin een spiegeltje en een tekst namelijk

Blush up & smile! 

Een spiegeltje is altijd handig en de tekst vind ik een leuk extraatje!


Op de onderkant vind je de rest van de informatie over de blush. De blush is 12 maanden houdbaar en de textuur van de blush is zacht met een highlightend effect.


Als je goed naar de blush kijkt zie je er een subtiele glitter in terug komen. Ik vind de kleur van de blush erg mooi en denk dat hij vooral mooi staat bij een zomerse look met pastel tinten!


Ook bij de swatch zie je de glimmende deeltjes goed terug. De poeder voelt zacht aan en het pigment vind ik prima.


Op mijn gezicht zie je het highlightende effect ook goed terug. De glinstering is aanwezig, maar niet te sterk en ook de kleur van de blush vind ik erg mooi! Ik ga deze blush zeker vaker gebruiken en ben er heel tevreden over!

Ik kocht de blush in Duitsland bij de Dm voor €3,25. Hier in Nederland gaat hij €3,39 kosten.


Wat is jou indruk van deze blush? En met wat voor ooglook zou jij hem combineren?