vrijdag 1 april 2016

Hoera Jenoah is 1 jaar!


Geschreven door Jantina 
Hieperdepiep Hoera!!! Jenoah is alweer 1 jaar!
Wat gaat dat snel! (Ik weet het dat zegt iedereen… maar het is echt zo!) Wat is het toch een bijzonder moment, dat je kindje 1 jaar word.


Als tijden was ik dit moment aan het voorbereiden. Wat geven we cadeau? wat voor taart ga ik maken? doen we een cake smash? Wat doen we als traktatie op de opvang? Ik heb zo ontzettend veel plezier gehad met de voorbereidingen.




Ruim een week voor zijn verjaardag hebben we een cakesmash gedaan. Ik was hier heel nerveus voor. Ik wilde perse dat het resultaat mooi zou worden. En dat is zeker gelukt! Het was nog een hele onderneming haha hierover kunnen jullie binnenkort een artikel verwachten



Ik maakte een paar jaar terug heel vaak fondant taarten. Nu moest ik natuurlijk voor mijn kleine man zelf een taart maken. Ik heb veel verschillende ideeën gehad. De een nog extremer dan de ander. Omdat ik toch wilde dat hij mooi werd koos ik voor een taart met een zee thema. Allemaal eetbaar en ook erg lekker. Jenoah greep er gelijk in!



Op school (kinderopvang) mocht Jenoah ook trakteren. Wat een feest! Ik maakte voor De kinderen kleine ijs hoorn cakejes. Ik vind ze zo schattig! Daarbij kregen de kinderen een tolletje met lichtjes. Hij heeft een fijn feestje gehad.

Al met al was het zeer geslaagd. Hij heeft een mooie verjaardag gehad en is super verwend met super veel cadeautjes!  Hij kreeg veel van Little People, een zandbak met bijbehoren, een garage, kleding echt geweldig!