dinsdag 26 april 2016

Notd Koningsdag


Morgen is het alweer Koningsdag en daarom heb ik vandaag een nail of the day met een de kleuren van Nederland. Het bloemetje geeft het een leuk lente tintje, maar met de sneeuw en de koudere temperaturen van nu is dat misschien niet helemaal toepasselijk!


Hoe heb ik de nagels gemaakt? 

Allereerst heb ik mijn nagels gelakt met een lak van L'oreal paris. Deze heet 402 Moulin rouge en is diep rood van kleur. Ik bracht twee laagjes aan, want ik heb hele witte tips van mijzelf, maar een laagje is haast ook al wel voldoende. Toen dit droog was heb ik de blauwe glitter lak van Catrice aangebracht op mijn tips. Dit is 02 Blue skyfall en hij komt uit de luxury lacquers collectie. Ook hiervan bracht ik twee laagjes aan. Achteraf gezien had ik beter met plakband kunnen werken om een strakkere lijn te krijgen! Tot slot bracht ik nog een nagelsticker met bloemen aan. Waar deze van is weet ik niet meer.

De lak die ik op mijn nagelriem knoeide heb ik verwijderd met nagellak remover en dit deed ik met een eyeliner kwastje van Essence.



Wat draag jij op je nagels met Koningsdag?