zondag 19 juli 2015

Outfit Wandelen


Afgelopen vrijdag besloten we na een ochtendje bloggen en het huis opruimen maar dat we even van het weer gingen genieten! We gingen een stuk lopen en ik besloot dat er maar even een outfitje geschoten moest worden.


Wederom een vrij simpele en losse outfit, maar ik beloof dat er weer wat vrouwelijkere outfit aan gaan komen. Op dit moment is de keuze in mijn kast nogal beperkt en ik voel me al snel 'dik'! Een groeiende buik hoort bij het zwanger zijn, maar toch heb ik daar wel moeite mee.


De vrolijke top die ik aan heb kocht ik een tijd geleden in de sale bij de Primark. Toen kocht ik hem echt voor onder een blazer en zo vond ik hem te druk, maar er is iets veranderd! Tegenwoordig draag ik hem gewoon zo. De tas die ik bij me heb kocht ik ook een tijdje terug al. Ook deze is van de Primark en deze heeft me 13 euro gekost. De legging die ik draag is van de Hema en het rokje is volgens mij van de Zeeman, maar dat weet ik niet zeker.

De schoenen passen niet heel goed bij de kleding, maar helaas heb ik door vocht in mijn voeten ook daar weinig keuze in! Deze schoentjes kocht ik bij de vanHaren voor €19,90.



Matchen jou schoenen altijd bij je kleding?