maandag 27 juli 2015

Mijn leven in beeld week 30



Het was alweer de laatste week van de vakantie en hoewel het weer tegen zat hebben we toch best wel wat leuke dingen gedaan! Ik heb meerdere keren gewinkeld en voor het eerst in mijn leven gepicknickt.
Maandag 20 juli: 

S'ochtends om half 8 ging de wekker! Ik ging vandaag gezellig een dagje naar Jantina toe. 


Ik heb de laatste weken erg veel last van een kledingcrisis en besloot dit paarse jurkje van de Hema aan te trekken. Zelf voelde ik me er nog niet heel fijn in, maar mijn man vond hem heel leuk staan, dus ik besloot hem aan te houden!


Ik was een beetje beroerd, dus mijn man maakte een ontbijtje voor me twee croissants met kaas. Rond 9 uur stapte ik in de auto op weg naar Jantina. In de ochtend hebben we gezellig gekletst over van alles en nog wat.


Rond 12 uur was het tijd voor de lunch. Broodjes met brie. Dit was de lunch van Jantina. Die van mij was niet echt foto geschikt! Daarna gingen we de stad even in. Rond een uurtje of 3 waren we weer thuis en was het wederom kletsen kletsen kletsen!

Rond kwart over 5 reed ik weer naar huis toe en ik verdwaalde een beetje waardoor ik wel erg lang deed over de terugweg! Toen ik thuis was haalde mijn man wat te eten bij de cafetaria en in de avond heb ik op de bank gehangen. We keken een film (Just married). Wel een aanrader! Daarna was het bedtijd!

Dinsdag 21 juli: 

In de ochtend voelde ik me niet op en top, dus ik startte rustig op met wat blogs bezoeken en een artikeltje maken. Rond 11 uur stapten we in de auto naar een stad in de buurt, want ik moest toch echt broeken bij hebben.


Rond een uurtje of 1 aten we daar een lekker broodje. Ik koos voor brie en salami. Iets wat ik nu alleen verhit mag hebben en dan sla ik mijn slag.

Om 3 uur waren we weer thuis en toen heb ik wat achter de computer gehangen. Twee uurtjes later reden we naar de broer van mijn man en zijn vriendin toe. Mijn zwager was begin juli jarig geweest en toen konden we niet, dus we gingen nu nog even heen!


We reden naar een plas in de buurt waar we gezellig gingen picknicken!


Eten was er genoeg.

Om 8 uur reden we weer naar hun huis waar we spelletjes deden. Eerst scrabble en toen boeren bridge. Rond kwart voor een stapten we weer in de auto om naar huis te gaan!

Woensdag 22 juli: 

In de ochtend was ik niet echt actief. Ik was niet heel misselijk, maar voelde me wel echt beroerd. Gelukkig ging dit rond een uurtje of 12 over, want ik had s'middags met mijn moeder afgesproken.


Terwijl ik buiten wachtte op mijn moeder die 45 minuten te laat was schoot ik een foto van Puschkin. Ik ben bezig om hem wat tammer te maken en als ik het hok nu openzet komt hij meteen bij me kijken. Eerder dook hij eerder weg.


Toen mijn moeder er was gaf ik haar dit boekje van de Action. Ik kocht deze dinsdags voor €1,99 en er staan allemaal vragen in over vroeger, nu en leuke weetjes. Mijn moeder gaat dit beantwoorden. Leuk voor later. Daarna gingen we naar de stad. Daar was een braderie en nadat we bij de Hema hadden geluncht struinden we die over. We kramen beide met lege handen thuis, maar het was wel erg gezellig.


S'avonds dook ik lekker in bad en daarna deed ik niet zoveel meer, want ik was moe!

Donderdag 23 juli: 

Rond kwart over 8 stapten mijn man en ik op de fiets om naar een dorpje hier zo'n 15 km vandaan te gaan. Daar was een grote braderie en rommelmarkt! We wouden eerst een ontbijtje pakken bij de Hema, maar daar was het zo druk dat we besloten om naar de Bakker bart te gaan! We vermaakten ons er een lange tijd, want uiteindelijk kwamen we rond half 4 bepakt en bezakt thuis. Al die tassen was niet zo handig op de fiets.


We kochten bij de Action en de Big bazar wat leuke dingetjes voor in de tuin. We zitten er nu veel vaker en het wordt steeds gezellig.


Als wij buiten zitten dan is Bols altijd in de buurt.

Vrijdag 24 juli: 

Ik maakte vandaag geen foto's en deed eigenlijk ook niet heel veel bijzonders. Ik prutste wat aan met het huishouden en deed wat dingetjes voor de blog. Aan het eind van de dag gingen we nog even langs de kringloop waar ik 5 leuke items voor €1,75 scoorde! Wat ik kocht zien jullie zaterdag. S'avonds keken we naar een film en daarna kropen we het bed in.

Zaterdag 25 juli: 

We hadden eigenlijk in de planning om niet op pad te gaan, maar ik wou toch niet de hele dag thuis zitten, dus de plannen wijzigden. We zijn eerst naar Slagharen gereden waar we wat aten en naar het verkoophuis gingen. Daarna liepen we door naar de Zwarte markt en daar struinden we even langs de kraampjes. Na een paar uurtjes reden we door naar een ander stadje waar ik bij de Prenatal de blije doos ophaalde en we even gingen neuzen bij de kringloop en een babyzaak.


helaas regende het wel erg hard. 

Toen we thuis kwamen besloten we samen een bad te nemen en daarna zijn we gaan eten. S'avonds keken we wie ben ik en de jongens tegen de meisjes. Daarna was ik moe en ging ik slapen.

Zondag 26 juli: 

De laatste vakantiedag alweer. We deden niet veel bijzonders. We zijn tot een uurtje of 3 bezig geweest in huis en daarna deden we even wat boodschappen voor een bbq. Rond 4 uur staken we die aan, want het zou rond 7 uur gaan regenen. In de avond tikte ik dit artikel en keek ik wat afleveringen van OITNB. 


Wat zijn jou vakantie plannen?