zaterdag 4 juli 2015

Fotd nude


De laatste tijd hou ik me make-up vaak rustig en neutraal. Ik heb vaak traanogen tijdens het overgeven en dat verpest mijn make-up vaak toch een beetje, dus teveel kleur geeft dan al snel een clownseffect. Deze keer een look met het Nude palette van Essence.

De producten die ik gebruikt heb voor deze look zijn van de Action, Catrice, Essence, Ecotools, Max en more, Nyc, Balea en Rimmel.


Ik begon met het opmaken van mijn gezicht. Als eerste bracht ik met het Action sponsje de Catrice foundation. Deze poederde ik af met de Max en more foundation poeder! Dit deed ik met de poeder kwast van Balea. Op mijn wangen bracht ik met de Ecotools kwast een highligther aan. De highlighter die ik heb gebruik komt uit een oude LE van Essence namelijk de Wave goddess collectie. De highlighter heet 01 Sparkling goddess


Op mijn lippen bracht ik 200 i'll call you aan. Deze komt uit de Provocalips lijn van Rimmel en hij heeft een lieve oud roze kleur.


De lipgloss is creamy en droogt een beetje mat op. Een mooi effect!


Op mijn ogen gebruikte ik 3 oogschaduw kleuren uit het Nude palette van Essence. Dit palette heet 01 Nude. Ik bracht eerst de lichtroze kleur aan op mijn bewegende ooglid. Daarna bracht ik met dezelfde kwast de donker bruine kleur aan in mijn crease. Net daarboven bracht ik met de blending brush van Essence de licht gouden tint aan. Ik blende de kleuren samen voor een mooi geheel. Ook waaide ik de fall out onder mijn ogen even weg met de waaierkwast van Hema. Op mijn wimpers bracht ik de Nyc mascara aan!





Welke make-up kleuren draag jij op dit moment veel?