maandag 20 juli 2015

Mijn leven in beeld week 29


Onze tweede vakantie week zit er ondertussen alweer op en deze week had ik niet echt een vakantiegevoel. We zijn vooral druk geweest in huis en hebben niet heel veel leuke dingen gedaan! Daar gaan we in week 3 maar verandering in brengen, want opruimen kan altijd nog. 


Maandag 13 juli: 


We hadden weinig in huis omdat we net terug waren van vakantie, dus reden we even naar de Ah voor wat kleine boodschapjes. Ook gingen we even langs de karwei om materialen voor de goot te halen die aan de terrasoverkapping moet.


Ik kocht bij de AH een stokbrood voor de lunch, maar ik had rond 11 uur al zin in wat, dus ik besloot hem alvast voor mezelf te maken. Ik belegde hem met tonijnsalade, maar het smaakte niet echt. Sinds ik zwanger ben is mijn smaak aan het veranderen.


Mijn man was in de ochtend bezig met het schilderen van de babykamer. Hier bracht hij de eerste grijze banen aan! Ik was erg benieuwd naar het eindresultaat.


Om een uur stapte ik in de auto naar de stad. Het regende heel hard, maar ik wou toch even heen! Ik kocht er de nieuwe Arriba blush en haalde twee pakketjes op! Van de ouders van nu box hebben jullie gister een unboxing kunnen zien. Ook van de blush is al een review online geweest.


Tussen de middag nam ik een kijkje op de babykamer en tot mijn verbazing zaten beide verfkleuren er al op! Ik ben er erg blij mee.


Ik viste de lege verpakkingen uit de douche. Deze keer een douchegel met lime en mint geur. Ik vond hem niet bijzonder, maar hij ruikt wel lekker en een Balea crèmespoeling. Deze vond ik wel heel prettig. De geur van kokos is niet helemaal mijn ding, maar met de perzik vond ik het wel oké!

Dinsdag 14 juli: 

Ik ging al vroeg in de ochtend aan het bloggen.


Ondertussen was mijn man laminaat aan het leggen!


Om 3 uur haalde mijn man wat voor me op bij de Mac donalds. Ik had al sinds de avond ervoor zin in een Big mac en ik kon het maar niet loslaten. Hij deed allemaal voorstellen om wat anders voor me te maken, maar niks was goed genoeg. Ik wilde gewoon een Big mac.

Rond een uurtje of 4 ging ik lekker in bad liggen en daarna deed ik mijn pyama en badjas aan. Mijn man had ondertussen met zijn broer afgesproken voor de avond, dus ik moest me toch nog weer aankleden!

Woensdag 15 juli: 


We hadden van de vrouw van de broer van mijn man kersen mee gekregen! Ze hebben een eigen boom en wat zien de kersen er mooi uit van kleur.

Rond een uurtje of 9 gingen we naar de supermarkt voor de wekelijkse boodschappen.


Daarna waste ik mijn kwasten en sponsjes. Ik had de dag ervoor een video opgenomen met mijn gebruikte producten en ik probeer ze daarna altijd te wassen zodat ik het een eer per maand doe.


De laatste hand werd aan het laminaat gelegd. De plinten!


Ik maakte deze ooglook!


En combineerde hem met een knalroze lipstick.


Ik nam deze peutertandpasta mee bij de Jumbo. De vrouw van mijn zwager had dit als tip gegeven tegen het misselijk worden tijdens het tanden poetsen en het helpt! De pepermunt geur maakte me heel misselijk, maar deze fruitige geur vind ik wel fijn. Het is wel wennen hoor!

S'avonds hadden we de geslachtbepalingsecho en daarna zijn we naar de opa en oma van mijn man gegaan!

Donderdag 16 juli: 

Vandaag heb ik geen foto's gemaakt omdat alle foto's die ik heb gemaakt het geslacht verraden! In de ochtend hebben we ontbeten bij de Ikea en daarna zijn we babyaankopen gaan doen.

Vrijdag 17 juli: 

Toen ik opstond heb ik eerst even wat blogs bezocht en ben ik gaan ontbijten!


Rond 10 uur maakte ik me op en ik besloot mijn haar een klein beetje vast te maken! Ik draag mijn haar nooit vast, dus voor mij was dit al heel wat! Ik ga het wel vaker doen.



In de middag gingen we even een stukje lopen en schoten we outfit foto's. Zoals wel vaker raakten we weer een verdwaald en wat deden mijn voeten pijn. Onderweg zagen we ook een adder! Bijzonder, maar ik hou niet echt van slangen.


S'avonds kwam Bols binnen met een dikke pad in zijn bek! Dit doet hij wel vaker. Gelukkig leefde hij nog en heeft mijn man hem veilig buiten neergezet. 

Zaterdag 18 juli en zondag 19 juli:

In het weekend maakte ik geen foto's! Zaterdag zijn we vooral bezig geweest met puinruimen in huis en s'avonds kwam er een vriend langs! Ik ging rond half 1 naar bed en liet de mannen alleen!

Zondag was ik al om half 8 weer uit de veren. In de ochtend ben ik wat aan het surfen geweest en rond half 2 ging ik met mijn man een film kijken. Om 3 uur dook ik even mijn bed in, want wat was ik moe! Niet verwacht dat ik pas om kwart over 7 weer wakker zou worden! S'avonds laten we pas om half 9 en daarna maakte ik artikelen! 


Heb jij ook al vakantie?