donderdag 23 juli 2015

Balea reinigingsmelk met abrikozenolie



Als ik in Duitsland ben dan ga ik altijd de DM binnen! Ik vind de geuren van de Duitse drogisterij artikelen vaak veel lekkerder en ze zijn meestal ook een stuk voordeliger. Ik gebruik op dit moment een reinigingsmelk uit Duitsland van het merk Balea en vond hem wel een review waard! 



De reinigingsmelk zit in een simpele witte flacon met op de voor en achterkant een oranje sticker met informatie over het product. De flacon bevat 200 ml reinigingsmelk en is geschikt voor ieder huidtype. Over de houdbaarheid staat niks aangegeven. Ik denk dat dit in Duitsland niet verplicht is!

De reinigingsmelk bevat abrikozen olie en dit heeft een verzorgende werking. Ook is de reinigingsmelk extra mild.


De substantie van de reinigingsmelk is vrij stevig en dat vind ik fijn. Ik gebruikte hiervoor een die heel dun was en dat zorgde regelmatig voor een grote smeerboel! De reinigingsmelk verwijderd mijn make-up goed en je kunt duidelijk zien op het watje dat het veel viezigheid van je gezicht afhaalt. Ook vind ik de geur erg aangenaam. Hij is zacht, fris en fruitig, maar wel op een subtiele manier! Na gebruik voelt mij huid heel zacht aan en de crème heeft niet lang de tijd nodig om in te trekken.

Ik kan er eigenlijk geen negatieve punten over bedenken behalve dan dat het enkel in Duitsland te krijgen is! Ook de prijs is een grote meevaller, want hij kost €0,75



Welke reinigingsmelk gebruik jij op het moment? 

1 opmerking: