zaterdag 18 juli 2015

Fotd Colourfull


Vorige week zijn mijn man en ik weer thuis gekomen van een weekje kamperen en daar vond ik het heerlijk om me in de ochtend uitgebreid op te maken. Ik maakte veel verschillende kleurrijke looks en vandaag laat ik een fotd zien met paars en groen.


Voor het maken van deze fotd gebruikte ik de volgende merken: Essence, Gosh, Max en more, Action, Nyc, Rimmel, Balea, Ecotools, Luminelle en een palette van een onbekend merk.


Ik begon met het opmaken van mijn gezicht. Ik bracht de Gosh foundation aan met de Action spons en dit poederde ik af met de Max en more poeder en de Balea poeder kwast. De blush die ik gebruikte komt uit de floral grunge collectie en deze bracht ik met een kwast van Ecotools aan. Deze blush is de laatste tijd een groot favoriet van mij! Echt een mooie zomerse kleur.


Op mijn lippen bracht ik 200 I'll call you van Rimmel aan. Wederom een favoriet op dit moment. Hij blijft lang zitten, is mooi van kleur en heeft een mooie matte finish.



Op mijn ogen bracht ik 3 kleuren uit het 120 palette aan met kwasten van Essence. Eerst bracht ik de groene kleur aan op mijn bewegende ooglid. In mijn crease bracht ik de paarse kleur aan. Beide hebben ze een metallic finish wat een mooi effect geeft. Net boven de paarse kleur bracht ik de grijze tint aan en ik blende de kleuren samen. Tot slot bracht ik op mijn wimpers de mascara van Nyc aan en op mijn waterlijn bracht ik het Luminelle oogpotlood aan.





Welke kleurcombinatie zou jij nog graag in een ooglook willen zien?