vrijdag 1 januari 2016

Eotd New york tribute


Nu de feestdagen voorbij zijn en het nieuwe jaar is begonnen vond ik het wel weer eens tijd worden voor een artikel zonder een feestelijk tintje. Een simpele ooglook met legergroen en paars.


Voor het maken van de ooglook gebruikte ik een quattro oogschaduw palette en een mascara van Nyc. Ook gebruikte ik een mono oogschaduw van Max en de kwasten die ik ervoor gebruikte zijn van Essence en Etos.


Ik begon met het aanbrengen van de oogschaduw kleuren uit de quattro van Nyc. Dit palette heet 821 NY Tribute en ik gebruikte alle kleuren! Ik begon met de licht paarse kleur op mijn bewegende ooglid en daarna bracht ik in mijn crease de donker paarse kleur aan. Net daarboven bracht ik de roze en de witte kleur aan om mijn oog wat op te lichten. Ook gebruikte ik de roze oogschaduw op mijn waterlijn. De kwasten die ik heb gebruikt zijn de Essence blending kwast, een platte kwast van Essence en een kwastje van de Etos. Alle drie heb ik meerdere keren gebruikt.


Daarna bracht ik in mijn ooghoek de legergroene kleur aan van Max met een platte oogschaduw kwast van Essence. Deze oogschaduw heeft verder geen naam.


Tot slot bracht ik op mijn wimpers de Nyc Big bold angel lash mascara aan.



Ik vind het resultaat van de ooglook erg mooi geworden. De legergroene kleur valt wat weg en maakt de paarse kleur hooguit wat intenser, maar toch bevalt me dat wel!




Draag jij wel eens paarse oogschaduw?