zondag 31 januari 2016

Blog mededeling


In november vertelde ik jullie al over mijn plan om na mijn zwangerschapsverlof te stoppen met werken en afgelopen woensdag heb ik mijn contract beëindiging getekend en nu is het dus officieel en kan ik mezelf een thuis blijf moeder noemen. Hierdoor heb ik naast de zorg voor Selena ook meer tijd om bezig te zijn met mijn blog en daarom gaat er het een en ander veranderen. 

Wat gaat er veranderen?
Vanaf nu komen er elke dag 3 artikelen online.

- Het eerste artikel om 7 uur s'ochtends die in het teken zal staan van lifestyle. Op maandag zal dit gewoon het mijnleveninbeeld artikel blijven en onderwerpen die verder onder andere langs zullen gaan komen zijn recepten, outfit posts en persoonlijke dingen.
- Het tweede artikel om 12 uur s'middags. Dit zal een beauty artikel zijn. Hierbij kun je denken aan reviews, make-up looks, stash video's en natuurlijk de maandelijks terugkerende video's zoals favorieten, opgemaakt en used last month
- Het derde artikel komt om 5 uur s'middags online en zal over het moederschap gaan. Ook dit is best een breed onderwerp en hierbij kun je onder andere denken aan outfitposts van Selena, reviews van babyproducten, en dingen waar ik tegenaan loop als kersverse moeder

De vrijdag zal sowieso een artikel van Jantina bevatten en een artikel van ons samen, maar op welk tijdstip wat online komt hangt van het onderwerp van het artikel af.


Ik ga proberen om het allemaal vanaf vandaag is te laten gaan, maar omdat Selena nu net een maand oud is is het nog wel even zoeken en ik merk dat ik op dit moment nog weinig tijd over heb, maar ik hoop dat we binnenkort onze draai wat beter kunnen vinden. Hierdoor kan het zijn dat ik me er de eerste periode nog niet helemaal aan kan houden, maar ik ga me er zeker 100% voor inzetten!


Naar welk onderwerp kijk jij het meest uit?