vrijdag 22 januari 2016

Review: Yves Saint Laurent - Black Opium


Geschreven door Jantina
Afgelopen november kreeg ik van mijn lieve vriend een mooi cadeau. Namelijk de geur Black Opium. En ik vind hem zo fijn dat ik er toch een review over wilde schrijven.




De geur zat in een mooie cadeau verpakking samen met een nagellak die dezelfde structuur heeft als de buitenkant van het flesje. Hier moet je alleen 5 laagjes van opbrengen om dit resultaat te bereiken.

De geur zelf is echt heerlijk! Een warme licht zoete geur. De geuren van koffie, vanille en oranjebloesem komen ligt naar voren. Het is wel een wat zware geur maar niet erg overweldigend.


Ik zou deze geur zeker aanraden. Het is vooral voor de winter een heerlijke warme geur. Zeker mijn nieuwe favoriet!


Wat is jou favoriete parfum?