woensdag 20 januari 2016

Amour fatale eau de parfum


Zoals jullie wel weten hou ik ervan om fijne producten te scoren voor een hele lage prijs. Een tijdje terug nam ik een parfum mee bij de Big bazar voor €1,99 en vandaag laat ik weten of ik het de aankoop waard vind of niet.


De parfum heet Amour fatale en voor de prijs van €1,99 krijg je een flacon van 100 ml. Op het doosje staat een vrouw die een sexy pose aanneemt. Ik vind het doosje verder niet echt een mooie uitstraling hebben.


De parfum bevat 80% alcohol. Dit is vrij weinig, want meestal is dit het percentage voor een eau de toilette. Het parfum is 36 maanden houdbaar.


Het flesje heeft een mooie vorm namelijk het silhouet van een vrouw met een jurk aan. De dop lijkt op een hoedje en de kleur van het parfum is oranje.

De geur van de parfum vind ik moeilijk te omschrijven. Ik denk dat oriëntaals en bloemig het beste past. Ik vind hem lekker, maar het is wel een geur waar je van moet houden. De houdbaarheid van de geur is niet geweldig. Na een uurtje is de geur al behoorlijk wat subtieler geworden en na 3 uurtjes is hij zo goed als helemaal vervlogen.


De geur is lekker, maar door de houdbaarheid zal ik hem niet aanraden.


Heb jij een budget parfum die jou blij verrast heeft?