zondag 10 januari 2016

Eotd Who's the most wonderfull & prettiest girl today?


Vandaag heb ik weer een fleurige ooglook in petto! Wat mij betreft prima geschikt voor nu, maar ook voor over een paar maanden als de temperaturen weer omhoog gaan. Ik gebruikte hiervoor een kwastje van een limited edition van Essence en het Sleek Monaco palette!


De producten die ik gebruikte om de ooglook te maken zijn:

- Sleek Monaco palette
- Essence make me pretty 01 eye to eye precise eyeshadow brush
- Hema platte oogschaduw kwast breed
- Hema platte oogschaduw kwast smal
- Catrice All round mascara Extra volume length & curl - review


Ik gebruikte drie kleuren uit het Monaco palette. Eerst bracht ik de blauw groene kleur aan met het Essence precise kwastje. Ik vind het een fijn kwastje omdat je er heel precies mee kan werken! Ik gebruikte hem nu om oogschaduw aan te brengen op mijn waterlijn en mijn wimper rand en daarvoor is hij perfect. Daarna bracht ik in mijn ooghoek de lila kleur aan met de dunne platte Hema kwast en tot slot bracht ik met de bredere Hema kwast de kiwi groene kleur aan. Ik blende de kleuren samen en maakte daarna de kleuren nog iets intenser.


Tot slot bracht ik de All round mascara van Catrice aan op mijn wimpers.

De ooglook: 



Ik vind de ooglook erg mooi geworden! Ik hou van de metallic gloed die de oogschaduw kleuren hebben en ik vind de kleuren goed bij elkaar passen! Fleurig en opvallend, maar niet to much.



Draag jij de laatste tijd nog wel eens fellere kleuren?