zondag 28 juni 2015

Zwangerschap week 9 t/m 12


Dinsdag gaf ik jullie al een update over de eerste 4 weken dat ik wist dat ik zwanger was en vandaag is het tijd voor de andere 4 weken! Ik ben ondertussen het eerste trimester gepasseerd en vanaf nu gaan er wekelijks update's online komen. Nu eerst week 9 tot en met 12 van mijn zwangerschap.


Week 9 24 mei tot 31 mei 
Nadat we het pinksterweekend weg geweest zijn sloeg de misselijkheid pas echt toe! Maandags was het tweede pinksterdag, dus hoefde ik niet te werken en op dinsdag ben ik wel naar het werk toegegaan, maar met twee uurtjes was ik ook alweer thuis, want ik bleef maar overgeven en ik was zo moe. Deze week heb ik dus vooral heel veel bezoekjes aan de wc gebracht en ben ik  overdag uren aan het slapen geweest. Vrijdag ben ik weer aan het werk gegaan, maar een groot succes was dat niet! In het weekend hadden we het druk met op bezoek gaan en mijn verjaardag vieren. Lastig om dan je mond te houden zeg!

Week 10 31 mei tot 7 juni 
Op maandag was ik jarig, maar echt groots hebben we het niet gevierd. Ik moest door de week heen vrij veel werken en op vrijdag hadden we de tweede echo. Gisteren kwam hier ook een artikel over online. Mijn moeder was mee naar de echo en het was geweldig. De baby bewoog en we hebben het hartje gehoord. Helemaal in de wolken besloten we daarna nog even de stad in te gaan. In het weekend gingen we naar de opa en oma van mijn man om hun het grote nieuws te vertellen. Leuk die blije en verbaasde gezichten. Zaterdag en zondag vierden we mijn verjaardag en vertelden we het de andere mensen die we het nog wouden vertellen! Onze hints waren zaterdag niet echt duidelijk, maar zondag viel het kwartje wel meteen. Over ongeveer 2 weken lezen jullie hoe dit allemaal ging!

Week 11 7 juni tot 14 juni 
We zijn naar de broer van mijn man geweest om hem en zijn vrouw het nieuws te vertellen en toen was de kring rond. Eindelijk weet iedereen waarvan wij vonden dat ze het niet op  Facebook  moesten lezen het nieuws. Eind van de week had ik met twee vriendinnen afgesproken. Op donderdag kwam Jantina langs. We zijn s'ochtends de stad in geweest waar ze me trakteerde op een heerlijke hightea en in de middag zijn we plannen voor het bloggen gaan maken. Leuk om het een beetje samen te doen! Vrijdag middag ging ik naar een andere vriendin en we hebben lekker in de tuin zitten bijkletsen. Leuk al dat baby en kindergepraat. Ook kocht ik op zaterdag mijn eerst zwangerschapsbroek . Ik draag al weken alleen maar leggings met een rokje en die ben ik nu wel zat. De broek die ik kocht is van de Miss etam en koste 50 euro. Helaas kwam ik er thuis wel achter dat er een knoopje kapot is.

Week 12 14 juni tot 21 juni 
Op maandag moesten de katten naar de dierenarts. Normaal heb ik heel veel geduld om Grolsch in het bakje te krijgen, maar deze keer was het een drama. Ik was misselijk en moe van het achter hem aan vangen, maar na een half uurtje was het gelukt. Op donderdag hadden we de termijn echo. Deze keer was mijn man weer mee en ons kindje doet het goed. Helaas liet ze het hartje niet horen, maar 31 juni heb ik de intake en dan gaat ze het wel laten horen. Na de echo zijn we naar de andere opa en oma van mijn man geweest. Zij worden al wat vergeetachtig, dus hun wouden we het niet te snel vertellen. S'avonds zetten we het grote nieuws op Facebook en ik voelde me even heel belangrijk door alle reacties!



Vanaf welke week ben jij zwangerschapskleding gaan dragen? 


Gerelateerde artikelen: 
http://mijnleveninbeeld.blogspot.nl/2015/06/zwangerschap-week-5-tm-8.html