maandag 8 juni 2015

Mijn leven in beeld week 23


Deze week stond vooral in het teken van mijn verjaardag, het mooie weer en werken! Ik was jarig op de maandag. We hebben het maandag niet heel uitgebreid gevierd, maar in het weekend liep het huis vol met visite en op zondag konden we lekker buiten zitten. 
Maandag 1 juni: 

Toen ik wakker werd en mijn internet aan zette werd ik meteen overspoeld met felicitatie berichtjes! Ik ben vandaag 26 geworden. Poeh wat klinkt dat oud. 



Deze tekst staan op een verjaardag-kaart die ik van mijn werk heb gekregen.


In de ochtend ben ik bezig met een plan te maken voor wanneer ik bezig ga met het maken van artikelen. Ik wil niet meer onregelmatig posten en jullie gewoon elke dag voorzien van een artikel, dus tijd voor een plan van aanpak.


Ik trakteer op het werk op mini chocolatbars! Er zit bijna altijd wel iets bij wat iemand lekker vind en als ik een hele taart neerzet dan kun je altijd de helft weggooien. Zonde!


Mijn make-up look van vandaag is een type look die ik de laatste tijd vrij veel draag! Simpel, maar verzorgd. Ook draag ik mijn favoriete outfit van de laatste tijd namelijk die jullie op tweede pinksterdag al in een artikel konden zien. Om 12 uur stapte ik in de auto naar mijn werk waar ik tot 6 uur aan de bak moest.


Als avondeten at ik patat met een kroket en een kaassoufflé uit de airfryer. Ik kan echt niet meer zonder dit apparaat! Om 8 uur zit ik weer klaar voor goede tijden slechte tijden.


Om half 9 kijken we internet pesters aangepakt en daarna wie trouwt mijn moeder. We doen dit gezellig onder de dekens met een schaaltje chips! Rond half 11 kruipen we het bed in. 

Dinsdag 2 juni: 

Vandaag heb ik geen foto's gemaakt! Ik moest een lange dag werken en na het werk hadden we een teamavond. Hierbij spraken we op het eind over het geloof en dat heeft me wel aan het denken gezet. Ik ben zelf niet gelovig en vind sommige dingen van het geloof lastig te begrijpen. Wel leuk om zo open erover te praten met elkaar en naar elkaar te luisteren terwijl we er allemaal in heel anders in staan. Na de teamavond keek ik thuis Samantha en Michael nemen er nog een. Ik vond Samantha altijd best leuk, maar zat me nu te ergeren aan haar manier van doen en laten. Hoe kun je je pil laten staan zonder dat je man er van weet en hoe kun je man 3 weken lang in de waan laten dat hij een tweeling krijgt? Gelukkig is het maar televisie! Daarna keek ik utopia nog even terug op de televisie en dook ik mijn bed in.

Woensdag 3 juni: 

De wekker ging vandaag om 8 uur en ik had moeite om uit bed te komen.


Mijn make-up look van vandaag is vrij simpel. Ik draag cc cream, poeder, blush en lipstick, maar op mijn ogen heb ik enkel mascara! Rond half 9 stap ik in de auto om naar mijn werk te gaan.


Om 4 uur was ik vrij en rond een uurtje of 5 ging ik een filmpje kijken. Ik at ondertussen een doosje met smarties. Ik sorteer altijd de kleuren. Ziet er vrolijk uit zo!


De film die ik keek was de gelukkige huisvrouw! Niet zo leuk als komt een vrouw bij de dokter, maar zeker de moeite waard om te bekijken!


Bols lag ondertussen midden op tafel te genieten van de zon! Ik schoot even snel deze foto en ik zette hem daarna op de grond, want hij mag niet op de tafel liggen! Daarna bracht ik een masker aan. Hier konden jullie donderdag al een artikel over lezen.


Toen mijn man thuis kwam zijn we samen naar de supermarkt gelopen. We hebben een rare maaltijd gegeten namelijk vissticks en een loempia. Ondertussen keken we goede tijden.


Ik sprong onder de douche en maakte deze heerlijk ruikende douchegel op! Ik kocht deze bij de Dm in  Duitsland en hij heeft een heerlijke tropische geur. Ik keek de gelukkig huisvrouw af, schreef wat artikelen, keek Utopia en toen was het bedtijd.

Donderdag 4 juni: 

De wekker ging vanmorgen om 7 uur en om half 9 moet ik beginnen op het werk. Ik maakte mijn eten voor mee klaar namelijk 3 broodjes, huzarensalade, een muesli reep en vla met perenijsjes smaak. Deze vla is van Campina en een echte aanrader.


Voordat ik wegga spuit ik parfum op. Deze keer is het Private party van Nikki beach. Deze parfum kocht ik bij de Action en ik vind hem heerlijk ruiken.


Ik moest tot 4 uur werken en in de namiddag en s'avonds heb ik niet veel bijzonders meer gedaan! Wel keek ik nog mannen met een kleintje! Super leuk programma.

Vrijdag 5 juni: 

Vrijdagochtend had ik een belangrijke afspraak en daarna ging ik samen met mijn moeder de stad in. Ik kocht daar onder andere deze limited edition blush van Essence. Over deze blush zullen jullie donderdag een review kunnen lezen!


S'middags ben ik even in de tuin bezig geweest en heb ik series gekeken en blogs bezocht achter de computer. Ik kan echt blij worden van alle bloemen die in bloei zijn waaronder onze Clematis.


Aan het eind van de dag maakte ik me op! Deze look hebben jullie zaterdag in een fotd artikel kunnen zien!


Ik moest van 5 tot 9 werken en toen ik terug naar huis ging was het zonnige weer verdwenen en regelde en waaide het hard. Ik ben goed nat geregend, want ik was zo slim om geen jas mee te nemen. Thuis bakte ik een tosti, keek ik Gtst en Utopia en daarna dook ik mijn nest in.

Zaterdag 6 juni: 

We zijn al vroeg naar de Formido gegaan om konijnenvoer te halen en daarna zijn we naar de opa en oma van mijn man gegaan om koffie/thee te drinken. Daarna zijn we de stad even in gegaan om wat terug te brengen en we hebben even een broodje gegeten bij de Bakker bart. Daarna reden we naar de C1000 en de Lidl om boodschappen te doen. Meestal gaan we maar naar een supermarkt per keer, maar we moesten spullen hebben voor de verjaardagsvisite, dus besloten we naar beide toe te gaan.


Na het opruimen van de boodschappen gingen we aan de slag met het maken van een kwarktaart.


De katjes mochten lekker de bak kwark uitlikken! Om en om en lekker smeren. 

Als avondeten aten we patatjes met sla en een kip krokant schnitzel. Lekker simpel, want om 8 uur kwam de visite! De laatste visite ging rond half 2 weg en toen gingen we slapen.

Zondag 7 juni: 

Het was een korte nacht, want om 7 uur ging ik alweer uit bed! Ik kon gewoon niet meer slapen. Na wat gecomputerd te hebben werd ik toch wel weer moe en om 9 uur besloot ik er toch nog weer even in te gaan liggen. Om 10 uur werd ik weer wakker en ging ik bezig met het klaarmaken van het huis en de tuin voor de visite van vandaag! Ook maakten we de hapjes klaar. Om kwart over 2 waren de eersten er en om half 8 ging de laatste weg.


Rond 8 uur zette ik op Netflix de film Voor ik doodga aan. Zeker een aanrader. Ondertussen at ik heerlijk sorbet ijs van de Lidl met bosvruchten smaak en tikte ik dit artikel. Rond 10 uur kroop ik mijn bed in en toen was week 23 alweer voorbij!


Wat heb jij met het mooie weer gedaan deze week?